Apistogramma bitaeniata

Jeg er heldig og har en fin sky av yngel ruslende rundt i et SA-kar i kjelleren. Men, nå lurer jeg på om det er andre Shishita-eiere i Oslo-området? Evt. østfold-området? Det hadde vært gøy å få kontakt med flere oppdrettere for evt. bytte av yngel og ungfisk. Joda, jeg vet det er noen apistoproffer v/Larvik - men min skala fiskehold er ikke kjempedigert, bare veldig kos (for både de over og under vann)! Og for de som lurer - malawi er fargerikt og moro, men apistogramma blir fort lidenskap og vitenskap, og flat nese foran akvarieflata, for å bli kjent med ny fisk.
Hej.
Jeg bor ikke i oslo eller norge men i dk.
Har varianten "Shushupe", og kan kun give dig ret, man bliver grebet af de små fisk...8).
Har 9 unger der er 1 uge gamle.
Hei Sølvpil! Flott at du er aktiv på AF, og jeg sier bare heia Danmark etter 10 efterårsferier i Danmark (Vejle). Nå tar jeg mine egne barn og reiser tilbake, og kanskje jeg finner akvariefisk til meg selv også! Shushupe er flott, den også, og lykke til dem de små!
Næste gang du skal til DK, så kig forbi Viborg (Bonnies dyrecenter) de har en del Apistogrammaer.
Handler selv der, og god service også.
Havde 9 unger der var 2 uger gamle. Har ikke set nogle de sidste 3 dage.
Forældrene har skændes meget, så de er nok døde.... ærgeligt.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap