Oppslagstavle

Hadde vært fint å ha en stor oppslagstavle på dyrebutikken der du kunne henge opp anonser for kjøp og salg av fisk og andre dyr. Dyrebutikken kan tjene på det ved at de tar penger for at noen skal på lov å henge opp noe der. I slike småbyer som Molde er det vanskelig å finne kjøper / selger i nærheten. Har vært heldig noen ganger, men det hadde vært litt kult med oppslagstavle på dyrebutikken. Noen andre som syns det?
Må du ikke spørre dyrebutikken om dette?
Jeg synes finn.no fungerer fint, jeg. I tillegg til rubrikk her inne. Man kan jo sortere på sted.
Tviler på at dyrebutikkene er begeistret for dette, da avansen deres fra salg av 2-3 fisker vil være like stor eller større enn fortjenesten med oppslag.
Eventuelt høy pris på oppslag - ville føre til å gå i 0 eller minus for selger
Aggi
Jeg synes [URLBLOCK1] fungerer fint, jeg. I tillegg til [URLBLOCK2]her inne. Man kan jo sortere på sted.

Enig med du, fungerer greit, og koster lite
Syns dette fortsatt hadde vært en fin ide. Ikke alle har internett. Skal visst tydeligvis ikke uttale meg noe mer..
Klart du må uttale deg. Dette er et forum for alle akvarister, og det er ikke meningen at alle skal vere enig.

Jeg tror ikke de som svarte deg mente å krittisere deg personlig. De bare diskuterer rundt det temaet du brakte på bane.
Min lokale dyrebutikk har oppslagstavle, men jeg aner ikke hvordan den "administreres"... om det koster noe å sette opp en lapp, om de har regler for hva som kan henges opp (altså at du kan henge opp lapper om katter og hunder siden det ikke selges i butikken, men ikke dyr/ytstyr som butikken selges selv).

Det er jo lov å spørre dyrebutikken
Rose U
Jeg tror ikke de som svarte deg mente å krittisere deg personlig.

Selvfølgelig ikke
Det er vel mer at når man glemmer smilefjesene så er det vanskelig å forestille seg om tonen er vennlig eller ikke. Jeg glemte visst smilet i dag...
er det bare meg eller har folk blitt utrolig hårsåre?

Altså, skriver man på et forum så må man tåle at noen sier at det er f.eks. Det dummeste han/ho har hørt eller er du helt korka osv. Det er internett og folk er mer ærlige enn ellers.

Ikke for å virke frekk eller noe, men finner du det folk sa over som frekt så burde du vurdere om forum er for deg. Man kan ikke forvente at alle folk skal være enige med deg.

Men ja, en oppslagstavle er ikke dumt, men dette finnes vel på de fleste matbutikker i området? Dyrebutikker er vel ute etter å først og fremst øke sitt salg av varer, ikke fremme bruktsalget.

Men for all del, sjekk med dyrebutikken, kanskje dem sier at det er greit. Man vet nå aldri.
Hvis de med en oppslagstavle kan gjøre sitt lokale akvariemiljø mer levende, så vil det jo være positivt for butikken i lengden.
Tilfeldig bekjentskap
© Kenneth Ludviksen
Reklame for plussmedlemskap