Haha, nå kom biltema på døra og leverte en sekk med sand.. knis!

Jeg besøkte Biltema for en stund siden og ble ikke spesielt fornøyd. Jeg var på jakt etter den berømte Biltema-sanda, men den var jo selfølgelig ikke på lager. Men det var igrunn ikke derfor jeg var sint.. Jeg ble så oppgitt over å rusle rundt i butikken i en time uten å få hjelp, fikk dårlig kundeservice, samt noen observasjoner av hårreisende kundebhandling som jeg knapt nok har vært vitne til i Norge. Jeg sendte en illsint mail til butikken, og ble snart kontaktet av sjefen sjøl. Hehe... (gulp!)

Men, men.. Jeg skal ikke gjenta alt her, for BilTema gjorda alt godt igjen idag I dag fikk jeg levert 25 kg blåsesand på døra, og den ser jo unektelig veldig fin ut. I kveld bestiller jeg Juwel Vision 260 og henter den førstkommende helg. Så nå er jeg så spent!!

Uansett; BilTema-sanda skal nå være tilbake i buikken!

Dette var bra å lese, vi trenger jo noen solskinnshistorier i en heller grå og vindfull hverdag. Du får ha lykke til med nykaret dit og være flink til og skrive om igangsettingen av det, Det er mange nysgjerrige her på AF.

Jon
Jeg var på Biltema på fredag for å kjøpe sand men kunne ikke finne. Fikk hjelp og hun ilte ut på lageret etter tre sekker med aluminiumsilikat før jeg fikk sagt noe om hva jeg skulle bruke den til. Jeg insisterte høflig på blåsesand og hun ilte ut igjen. Mens jeg ventet kom en ansatt til og lurte på om jeg fikk hjelp og jeg fortalte at det var sand til akvariet jeg ville ha. Han sa at akvaristene helst ville ha den grove typen og jeg nikket bekreftende, han forsvant også ut på lageret og rett etter kom de trillende ut med tre sekker.

Jeg synes servicen var upåklagelig.
Ja, variérer nok fra sted til sted, og denne sjappa var ikke i nærheten av Karmøy Og dette innlegget var egentlig ikke ment som negativ omtale av BilTema, men skryt for at de ordnet opp og tok klagen til etteretning.


Hmm.. Nå ble jeg veldig usikker på hva slags sand jeg har fått. Hva står det på sekken til den "riktige" sanda?
Vi skjønner at dette ikke var klaging. Du har gjort det riktige med å ta klagingen direkte til butikken, og ble belønnet for det.
(Ingen liker å bli klaget om offentlig før man har fått sjangse til å rette opp i det som er galt.)

Hva står det på sandsekken din?
Skal vi se.. det står:

Biltema
Blåsesand
Inneholder
25 kg
Kornstørrelse:
0,2-1,0 mm

Pakket i en hvit papir/papp-pose med blå skrift.
Aggi
(Ingen liker å bli klaget om offentlig før man har fått sjangse til å rette opp i det som er galt.)


godt poeng. hva med å gjøre denne tråden "sticky" på forumet for omtale av butikker? kanskje flere tar poenget og klager direkte til butikken og ikke syter og bærer seg her på forumet?

syt er ut! kundeservice ruler
Det høres ut som den riktige, ja. Det er iallefall den "groveste". Den skal være lys beige på fargen.
Positiv omtale av biltemabutikk
Endelig litt positiv omtale av Biltema. Den hyggeligste Biltemabutikken jeg vet om er den på Stoa ved Arendal. Der har de alltid de varene man leter etter, betjeningen er blide og hjelpsomme, butikklokalet er lyst og lett å finne fram i, og ikke minst, det er godt med parkeringsplasser. Vi er i Arendalsområdet en uke hver sommer, og setter alltid av tid til en tur på Biltema. Vi velger selvfølgelig helst en regnværsdag, men blir det ikke regn så drar vi dit likevel.

SalmonSushi
Hmm.. Nå ble jeg veldig usikker på hva slags sand jeg har fått. Hva står det på sekken til den "riktige" sanda?


Det står nøyaktig "Biltema blåsesand 0,2-1,0mm Art. 17-5427"

mvh Tom
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap