Gullfisken på snabbgrabbar

Var det noen andre som nettopp så på? Stakkars fisk

For de som ikke så det: De kom ut på scenen med en gullfisk i en bolle som liksom skulle være førerfisk for blinde. De lar bollen stå på scenekanten og senere snubler de i den så bollen velter, halvparten av vannet renner ut og fisken ligger å spretter på scenen. De ler og venter atpåtill litt med å plukke den opp for å si en liten vits til også slipper de den tilbake i den halvfulle bollen.

Jeg ble så fyrt >
Får lyst å si: Grabb dem i snabben og kapp den av, men det blir omtrent like vemmelig... :-/
Det gikk nok bra med fisken... Det var nok ikke planlagt å snuble i bollen, og fisken kom seg raskt nok oppi.

Nå sier ikke jeg at det er heilt greit altså, så ikke fyr dere opp over det jeg skrev
Nei, det gikk nok bra med den, men man blir jo sur fordet om... Man setter jo ikke en gullfiskbolle midt på en scene der de skal leke blinde og snuble rundt...
Kan sikkert si at det ikke var 100% gjennomtenkt da
Nå husket jeg hvorfor jeg ikke ser så mye på idiotboksen... øh, TV'en mener jeg...
Jeg så noe av det programmet, og jeg må si at det var det dummeste jeg har sett. Jeg lo ikke en eneste gang, og orket ikke se ferdig hele.
Mannen min så på det, så det var derfor tv'en sto på den kanalen.

Jeg synes tre raske menn var mye morsommere før. Etter de kom på snabbgrabbar har jeg sluttet å se på dem. Fikk faktisk ikke med meg episoden med gullfisken personlig... Takk og lov for det.
Jeg synes Snabbgrabbar er utrolig morsomt, men jeg tror jeg kommer til å misslike dem litt etter dette, for den hendelsen har på en eller annen måte gjort et stort inntrykk på meg :/
Jeg digger raske menn. De er geniale, har selv sesongen av Snabbgrabbar på dvd, skal ærlig innrømme at alle episodene ikke er like morsomme, noen er kjedelige faktisk. Mens andre episoder er kjempemorsomme ) Men showet til Raske menn er mye bedre, var å såg liveshow i tr.heim "Raske Menn -The Fast show" i januar 08. Var dritbra show og jeg og venninnen min lo hele tiden så vi skrek :p Var vertfall bra, så Raske menn live er noe jeg anbefaler til alle å en hver med humor i skallen :p ) He heh...

*desember skal jeg å se ylvis i tr.heim, gjett om jeg gleder meg til det da* )

Når det gjelder dette med gullfisken, så var det nok ikke nøye gjennomtenkt vil jeg tro. Vil heller ikke tro det var meningen å snuble i den med vilje. Sa faktisk selv *åh, stakkars gullfisken... Plukk den opp!* da jeg så episoden selv. Tror dette er en av de middels episodene deres. Men uansett... Lar ikke dette påvirke om jeg liker Raske menn eller ikke. Det blir for teit!!
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap