Blaut på beina... ;) (side 3)

Kjetilv
Kan du ikke? buhu :P

*Geip!* :P

Kjetilv
Satt og kjeda meg litt foran innimellom, så titta en del rundt i salen. Satt helt foran til venstre jeg da.

Hmm, har hørt at hukommelse er en fiiin ting.... :/

Men - jeg husker ihvertfall at jeg var i Porsgrunn helga før og hørte på lærerike foredrag med disse gutta her

Ian Fuller - Coryguru - Knipser du meg, så knipser jeg deg!

[External Image]

Mark Breeze - Apistoguru

[External Image]

Adrian Taylor og Brian Walsh- Malleproffer

[External Image]


Kunnskapsrike karer med en herlig sans for humor!
Kjøpte forresten dette flotte bildet av Hypancistrus Zebra av Ian Fuller.

[External Image]

Må si jeg misunner ham evnen.....

(Og ja, jeg har fått hans tillatelse til å legge ut bildet! )
oi var du der, det var jeg og. og kjetil, han stakk hue innom han og på søndagen :p jeg var der begge dagene men jeg kjenner deg ikke igjen.. men det var så mye nytt og masse folk at jeg ble helt surrete på slutten ^^;

hm.. trodde det var mark som hadde om apistoer jeg.. adrian hadde om mothcats. eller er det hukommelsen min som er på bærtur langt inni skauen?


og forresten, det er adrian som står bak brian på det bildet der, mark er han i grønt
Flotte bilder du tar!

Åhh, den kuhliien du har, Pangio Shelfordii er den jeg er ute etter. jeg har helst lyst på den som er skilpaddemønstret. har kontakt med en butikk som følger med på fiskelista si i tilfelle den dukker opp. Flotte kuhlii
Hei alle sammen!
Jeg er da datter, Elin

mona o
Å, det bildet av P. shelfordii synes jeg du bør sende inn til fiskebasen her. Beskjær det gjerne litt så ålen blir mer "alene" på bildet. Det viste veldig godt hva slags fine tegninger denne kuhliål-arten har, så det burde få komme i fiskebasen :-)


Da har jeg hørt på deg, Mona, og sendt det inn :P
Takk så mye for rosen!
det var en kul goby.
ian fuller lignet tysklæreren min på en prikk
Når vi snakker om lærere, har du en søster eller lignende som er lærer her i byen Myrheksa? Det er derfor jeg kjente deg igjen, du ligner veldig på ei som var lærer på en skole jeg gikk på en gang i fortiden :P
Sanne
oi var du der, det var jeg og. og kjetil, han stakk hue innom han og på søndagen :p jeg var der begge dagene :) men jeg kjenner deg ikke igjen.. men det var så mye nytt og masse folk at jeg ble helt surrete på slutten ^^;
Jada, jeg og alle eplisene! Kjente deg igjen fra bildet inne på profilen din, og tror jammen jeg har et bilde av deg og venninna di...
Sanne
hm.. trodde det var mark som hadde om apistoer jeg.. adrian hadde om mothcats. eller er det hukommelsen min som er på bærtur langt inni skauen? og forresten, det er adrian som står bak brian på det bildet der, mark er han i grønt :)
Og vi er visst flere som er surrete... Du har nok rett, og takk for hjelpen, jeg hadde rota med navn og bilder. Får skylde på at jeg er trøtt og sjuk, pådro meg en real forkjølelse etter den siste Porsgrunnturen. :/


Lro
Flotte bilder du tar!

Takk, så hyggelig med skryt, og velkommen inn i tråden!
Lro
Flotte kuhlii :)

Ja, de er livlige og fine! Freser rundt i hele 180-literen på max speed!

guttn
det var en kul goby.

Hei Guttn, velkommen skal du være!
Tror snart vi må starte en Gobyfanklubb her!

guttn
ian fuller lignet tysklæreren min på en prikk

Han ligner ikke på min gammle tysklærer i hvertfall, for han var nærmere to meter høy og gikk under tilnavnet Storken! *Gliz!*

Kjetilv
Når vi snakker om lærere, har du en søster eller lignende som er lærer her i byen Myrheksa? Det er derfor jeg kjente deg igjen, du ligner veldig på ei som var lærer på en skole jeg gikk på en gang i fortiden :P

Beklager så mye Kjetilv, men ingen i min familie er lærere dessverre..
Med mindre jeg har noen ukjente søstre da... Ikke umulig, min far er en sl*host"ask... Så vi skal ikke se helt bort ifra det! ;p
åja, du sto i det ene hjørnet motsatt av de engelske gutta? var det deg jeg kjøpte mikroorm av da? *klø seg i hodet*
akkurat den søndagen var jeg passe stressa og skulle egentlig vært flere steder på en gang. første gang jeg var med på noe slikt :p
Sanne
åja, du sto i det ene hjørnet motsatt av de engelske gutta? var det deg jeg kjøpte mikroorm av da? *klø seg i hodet*

Ja, stemmer, jeg sto der og ga bort, ikke solgte - microorm!
Sanne
akkurat den søndagen var jeg passe stressa og skulle egentlig vært flere steder på en gang. første gang jeg var med på noe slikt :p
Blir litt hesebles da ja.... Men moro er det lell!
Må nok pent bidra litt jeg også ;P

Har sånne jeg også Kjetilv
[External Image]

Mer Pangio Shelfordii
[External Image]

Og et dårlig bilde, men allikevel en av mine yndlinger her i huset, L-270
[External Image]
Myrheksa
[QUOTE=Sanne] åja, du sto i det ene hjørnet motsatt av de engelske gutta? var det deg jeg kjøpte mikroorm av da? *klø seg i hodet*

Ja, stemmer, jeg sto der og ga bort, ikke solgte - microorm!
Sanne
akkurat den søndagen var jeg passe stressa og skulle egentlig vært flere steder på en gang. første gang jeg var med på noe slikt :p
Blir litt hesebles da ja.... Men moro er det lell!

åja, galemor som fikk mikroorm kultur av deg da. kjøpte en boks jeg :p
var første gang jeg var med på noe sånt, så jeg ble litt småforvirra da jeg prøvde å få med meg alt :p
Sanne
åja, galemor som fikk mikroorm kultur av deg da. kjøpte en boks jeg :p var første gang jeg var med på noe sånt, så jeg ble litt småforvirra da jeg prøvde å få med meg alt :p

Var det galemor som var med deg ja, hestehale og et stort smil sånn ca?
Blide var dere jo begge to!
Og det var et herlig kaos der nede, særlig i starten. Men det fungerte rimelig greit synes jeg!
ja, jeg *skulle* ha de orange lazerne, så jeg sto klistra i kø hos ian til jeg fikk de :p
kaos, men hyggelig kaos. alle var så hyggelige å snakke med, så knapt ett surt fjes
Ja, det var mange blide mennesker der, og masse fin fisk.
Det ble 4 Gold Lazere på oss, og litt annet smått og godt.
Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av vår flinke og omsorgsfulle far L144 med barna sine fra to forskjellige kull.

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Det er jammen godt han har vett på å komme ut og spise selv om han er på "jobb"
Pangio shelfordii
Da kom svaret, og bildet av pangio shelfordii er med i basen!
Takk for idéen, Mona!
Hei hei, må kanskje oppklare en missforståelse siden det var jeg som hardnakket mente pangioene var shelfordii bare i stressfarger, men har da begynt å lure litt. Kjøpte jo to selv oxo og de har fremdeles samme mønster som da de ble kjøpt. Skal se om jeg får lagt ut et bilde av det som jeg vet er en shelfordii.
Sånn da skal denne være forminsket og lettere å laste ned. Dette er da det jeg trodde var en shelfordii, men om dere sammenligner bildene ser man jo fort forskjellen.
Galemor
Dette er da det jeg trodde var en shelfordii, men om dere sammenligner bildene ser man jo fort forskjellen.


Hei Galemor!

Om du klikker på linkene her, her og her, vil du se at det trolig er Shelfordii du har på begge bildene. Disse kan variere mye i farge og mønster.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap