Hjelp tastaturet har klikka

s metted os nnåsrilb revirk gej tla = alt blir H E L P .
Den skriver esgnlkab = baklengs
??tsat lief tarræn temmok gej raH
Velkommen i klubben. :s
Lite jeg får hjulpet deg med, egentlig. Jeg bruker skjermtastaturet som ligger inne på kontrollpanel nå. :s
Hei!

Tastaturet hennes skriver baklengs og er helt fu**a

Er det noen som kan hjelpe hu?
Har vært i kontakt med hu per sms og telefonen. Hu lurer på om hu har kommet nær en tast eller om selve tastaturet er ødelagt?

Det er et Labtec trådløst tastatur. Det ikke sølt vann eller om på taster.

Mvh Jan Rune
Et tastatur kan ikke skrive baklengs, dette høres mer ut som..... VIRUS....
.negløfekker åp mo regnag neon oxo rettyb neD .iev gitkir åstla ,tlamron ned verks aD .tehgitsahetsat ekkejs ,lenap llortnoc på enni eon evirks edvørp ,n`cp åp enni ekki reh erab re teD
Hmmm.... ? Forumtroll-virus?
g.ileåtsrofu rem adne rilb revirks gej det ås ,reppoh regnag neon ned ad ,giledejk gilortu ,ekki rena
Det trådløse tastaturet til foreldrene mine pleide å klikke bananas hver gang batteriene begynte å bli dårlige. Du har ikke prøvd å bytte batterier? Kan være verdt et forsøk, selv om det sikkert ikke er batteriene det er noe galt med når tastaturet funker fint andre plasser..
attaN .negromi revo re ted epåh go lgnida lit irettab ,gem eggeL
Måtte søke, jeg, og det ser faktisk ut som om noen andre også har opplevd det samme...
heia

tok meg friheten til og linke vidre till dette, samt opprette en tråd på ItPro.no - tastatur skriver baklengs

kansje man får løst mysteriet
-ZnarreZ- @ ITPro.No
Jeg vil nok heller tro det er noen som har lekt seg med Instillinger for region og språk. Dette kjennetegnes ved at når du skriver, går markøren og bokstavene motsatt vei. Dette fordi de i arabiske land (tror også Sør-Asia) begynner å skrive/lese på høyre side, og leser mot venstre. Instillinger finner du under Instillinger for region og språk i Kontrollpanel. Kontroller der at land er Norge, plassering er Norge og sjekk under detaljer for fanen språk at det er norsk bokmål som er valgt som standard (den engelske, hvis den eksisterer, bør slettes for å unngå at æøå forsvinner ved feiltakelse under en hurtigtast ALT+SHIFT), videre bør det kontrolleres under fanen Avansert at Norsk (bokmål) er valgt der. -ZnarreZ-
sjekket dette?
hva med å skrive på word eller notisblokk så klipp å lim. blir litt lettere å lese
Nå virker det igjen, tok ut batteriene og slo av pc`n, nå virker det som det skal, men skal likevel innom instillinger og sjekke.
Tilfeldig bekjentskap
© Frøydis Asp Ormåsen
Reklame for plussmedlemskap