Kampfisk med annen fisk

Inaktiv bruker
Hei
Er det noen som har forslag til hvilken type fisk jeg kan ha sammen med en kampfisk i en 60 liter? Jeg ønsker en litt fargerik fisk som er fin og se på, og som vil trives i et så lite akvarium med en kampfisk Hadde vært morsomt med en type levendeføder eller en stimfisk

hilsen Maria
Jeg har sebrafisk i 60 literen, det ser ut til å gå fint=) Også kan jeg anbefale ancistrus og kuhlii-ål sammen med krigeren og, men det er jo bunnfisk. En stim Otocinclus kunne kanskje vært fint og?
regner med det er kampfisk hann du vil ha?

Jeg har noen kampfiskhunner sammen med en stim sebrafisk i 50 liter, dette går supert. Men vet ikke om sebrafisken er noe finnenapper jeg da (?), og om kampfiskhannen godtar fiskene eller ikke kommer helt ann på enkeltindividene. Kampfiskhannen min går fint ilag med platy og villguppy. Men andre klikker han på :p
Inaktiv bruker
Har allerede en praftfull kampfisk hann som fortiden går alene :p Jeg ønsker en fisk med mer farge enn sebrafisken type neontetra bare ikke så vanlig. :P
Inaktiv bruker
Jeg liker også veldig godt forskjellige corydoras. er det noen typer av disse som egner seg?
Jeg har kampfiskhannen min sammen med corydoras pygmaeus i en 60-liter. De går veldig fint sammen
corydoras skal nok gå bra Bunnfisk går som oftest bra. Neontetra kan være finnenappere til tiden, derfor uegnet i forhold til kampfisken.
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap