Pappegøye fisk.

Pappegøye fisken min har et eller annet ekkelt hengende ut av endetarmen.
Det er liksom en stor rød/grå/hvit greie. den bare henger der.
Jeg leste litt om den endetarmsormen.. Jeg trenger virkelig svar på om det kan være det?

stakkars fisken min
lignet på slik som en diger kule av en slørhale venninnen min hadde. den ble slik fordi aandre fisk i karet nappet den i endetarmen. Du har ikke noe andre fissker ssom kan ha gjort dette?

*samtidig nå, kommer tråden din lenger opp igjen*
Pappegøye fisk
Jeg har en pappegøye fisk til i akvariet, og de er veldig agressive. Den er jo kjent for å være agrresiv, derfor det ikke lønner seg å ha andre fiske slag i samme akvarie som den. Er dette farlig for fisken? bør jeg avlive den ?
Min har aldri vært agresiv.. ikke mye den store runde dumme fisken kan gjøre.. men synes ikke du skal kjøpe slike.. min er adoptert..
de er laget...Alså.. er ikke slike i naturen
Pappegøye fisk
Veit, angrer veldig på at jeg kjøpte de. Visste ikke så mye om de når jeg fikk de. Sa ingenting i dyrebutikken heller. Mine er veldig agressive.
ja ja... Men kjøpt er kjøpt. Du vet det jo til senere Det er ganske så uskyldig når du ikke vet noe om det selv og butikken ikke informerer deg...

Men har du observert at den andre fisken har nappet den bak?

Det kan jo godt være noe annet også... Såg jo ikke helt bra ut heller...

Noe forandringer siden du la inn bilde da?
Pappegøye fisk
Vet, han informerte meg ikke engang om hvor store de ble, og de kan bli kjempe store! Nja jeg vet ikke, de biter hverandre av og til, eller ja napper til hverandre. Men har aldri sett at de har gjort bed endetarmen.
Er ikke så stor forandring siden jeg tok bildene i går.

Har sendt mor til dyrebutikken, så får høre hva de sier.
jepp. Lykke til da

Du får gi de fra deg hvis/når de blir for store da vettu
Pappegøye fisk
Hehe, de er ikke lette å selge ellr gi bort.
Har prøvd på det de siste mnd.

Takk
skjønner... Du får bare fortsette å prøve.
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap