- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Noen som er frisør, et spørsmål angående hull i ørene? :)
Noen som er frisør, et spørsmål angående hull i ørene? :)
Jeg har vært hos frisøren å tok opp igjen hullene mine siden de hadde grodd. Men så lurer jeg på hvor lenge jeg må gå før jeg kan skifte øredobber? Jeg vasker mer pyrisept hver dag, og det har ikke vært noe verk og slik. Men siden jeg spiller fotball må jeg ta ut øredobbene når jeg skal spille, så hadde vært kjekt å vite
takk for svar
takk for svar
Postet 08.01.09 kl 11:35
Postet 08.01.09 kl 13:16
Postet 08.01.09 kl 13:21
MC DarupKan du ikke gjøre som de proffe, sette en plasterlapp over de?
Det er faktisk ikke lov lenger desverre. Er ikke godkjendt/bra nok å ha noe utenpå. Du må ta de av :// Jeg brukte å teipe sportstape over øredobbene før da, men siden det ikke er lov lenger så må de helt ut.
Gult kort er ikke noe gøy :p
Postet 08.01.09 kl 15:45
Postet 10.01.09 kl 01:04
Postet 10.01.09 kl 16:41
Postet 10.01.09 kl 18:11
Jeg ville uansett ikke anbefalt deg å ta de inn etter trening, ikke med en gang i hvertfall... Nye hull i ørene er et sår som går rett gjennom kroppen din. Du kommer til å få masse bakterier inn i såret, noe som lett kan føre til infeksjoner og verk. Dette er grunnen til at du skal ta på desinfiseringsmiddel både morgen og kveld, før og etter du dusjer og før og etter du har brukt hårprodukter. Jeg ville heller fulgt rådet om å bruke fiskesnøre, bare sørg for at det ikke er noen som helst mulighet for at du klarer å få dratt det ut og selvfølgelig er det viktig at desinfiserer snøret før du tar det inn i øret.
Postet 10.01.09 kl 18:45
Postet 10.01.09 kl 18:54