Lyset funker ikke

jeg bruker timer på akvariet mitt. når lyset ikke lyste mer byttet jeg pære, men det funket ikke, tok ut timeren, men det funket heller ikke.

jeg har vridd på bryteren og. det er et 28L akvarie som det står "wromak" på. hva skal jeg gjøre nå?
Stian S
jeg bruker timer på akvariet mitt. når lyset ikke lyste mer byttet jeg pære, men det funket ikke, tok ut timeren, men det funket heller ikke. jeg har vridd på bryteren og. det er et 28L akvarie som det står "wromak" på. hva skal jeg gjøre nå?


Sluttet lyset å virke sånn plutselig, eller gikk det gradvis? Er det lyspære eller lysrør? Vet du skrev pære, men spør bare for sikkerhetsskyld
det er pære, bare 25W.

jeg la bare mærke til at lyset var av. jeg tenkte at det var fordi at timeren var stilt slik at det skulle være av, men når jeg stilte den opp så skjedde det ingenting.
Hm.. ? Hørtes merkelig ut. Skal det være noe spesialpære? Eller er det det du har satt i? Kan det hende den nye pæren du satte i også er gåen? Kan jo skje det òg?
Inaktiv bruker
ikke noe sikring i selve lampe? har vært borti lamper med sik4ring i selv e lampa, kan tru jeg brukte lang tid på å finne ut av det.

eller så kan det jo være at den nye pæra også er gåen.
Hva med bare å bytte pære da??????????
loffa
Hva med bare å bytte pære da??????????


Det står jo at han har bytta pære
loffa
Hva med bare å bytte pære da??????????


Det står jo i første post, andre setning at han har gjort det....
Det glemte jeg....- ElinH. OPS!!!!!!!
pæra funket, testet den i ei anna lampe.

jeg skulle ta ut selve sokkelen for å se nærmere på den, men jeg fikk den ikke ut så jeg prøvde i slå på lyset igjen og da funka det. aner ikke hva som var feil.
ElinH
[QUOTE=loffa]Hva med bare å bytte pære da??????????


Det står jo i første post, andre setning at han har gjort det....


Elin. Har du aldri kjøpt en pære som har vært gåen? Var bare et forslag å bytte med en ny pære da den han byttet til kunne være gåen, og er vel verdt et forsøk?
Stian S
pæra funket, testet den i ei anna lampe. jeg skulle ta ut selve sokkelen for å se nærmere på den, men jeg fikk den ikke ut så jeg prøvde i slå på lyset igjen og da funka det. aner ikke hva som var feil.


Sikkert dårlig kontakt Godt at det virker igjen da!

Og Loffa:
Jo selvsagt, men måten du skrev det på hintet jo ikke akkurat til at det var det du mente :p
Tilfeldig bekjentskap
© Michael Persson
Reklame for plussmedlemskap