Hvilke planter skal jeg bruke til et kar med apistogramma, otto, ildtetra?

Jeg vet ikke helt hvor denne tråden hører hjemme, tenkte planter men passet ikke inn der. Det er jo nybegynnerspørsmål, så tror det er her den skal være

Jeg har et 110L kar hvor jeg skal ha:
-et par kakkadueciklider
-en stim med ildtetra
-ca 5 ottoer
-1 ancistrus

Hvilke planter mener dere jeg skal ha?
Jeg har desverre mistet batteriet i kameraet mitt, så jeg har ikke noen bilder av hvordan det er nå.

Jeg holder på å lage kokkosnøtter jeg skal ha nedi. Har også en hullete sten (tenkte på hjemmesteder da jeg kjøpte den, men den kan bli litt liten da hullene ikke er særlig store). 2 røtter i str M og S står oppi der og div planter (mest hurtigvoksende).

Vil gjerne ha tips til design også slik at det blir best mulig tilpasset apistogrammene. Har vært på en del sider med akvarier for apistogrammer, men om noen har forslag til noen spesielle er jeg ineresert!=)

Ingen ideer er for dumme, jeg er nybegynner!
Et døgn er da ikke så lenge

De fiskene du har tenkt å holde er i grunnen glad i litt beplantning, men siden du er nybegynner så kan det kanskje være greit å velge noen enkle.

Sverdplanten er lett å få til (trenger riktignok gjødsel av den typen som stikkes ned til røttene). Den kan bli veldig stor etterhvert så om du synes det blir for mye plunder med beskjæring så kan du velge noen av de mindre artene av echinodorus. Vær obs på at disse kan være noe dyre så det kan lønne seg å handle privat. Otto er veldig glad i å oppholde seg på sverdplanter.