Ekte undervannsbilder?

Hei, er det noen som vet hvor på nettet jeg kan finne
undervannsbilder fra de stedene pterophyllum scalare /altum
kommer fra?

Har prøvd å søke etter feks. undervanns bilder fra amazonas,
og mye annet, men finner ingenting... vet ikke hva jeg skal søke etter?
Blir glad for både tips og linker...

mvh Sonja!

Plussmedlem
Du kan f.eks. se på denne

<embed src="http://www.youtube.com/v/tysGxRYRubk&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Plussmedlem
Flere videoer her:

Amazon underwater habitat

Rivers of the sun

Kan ikke love deg bare scalarer
Men tetra, maller, discus og andre ciklider osv. går vel bra
Urk.. det er stor forskjell på hvordan fiskene har det der de kommer i fra og våre "skinnende" rene kar.. Jeg hadde ikke orket/turt å dykke ned i det mørke grumsete vannet.
Det der var en flott film
Her er en veldig kort liten videosnutt av Altum i sitt naturlige habitat.

<embed src="http://www.youtube.com/v/ENI-ICKwbD8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Dette er en flott 1 times lang dokumentar om fisk i amazonas.
Du bør se den i høy kvalitet

Rivers of the sun
Mesteparten av disse snuttene er hentet fra BBC serien Amazom Abyss . Den går fra tid til annen på animal planet har jeg sett. Det er vell også mulig å skaffe den på mer eller mindre lovlige måter på internettet.
BBC har også en serie som heter The blue planet, som man får kjøpt i de fleste butikker rundt omkring her. Den er absolutt å anbefale, særlig hvis du finner den i HD. Utrolig å se på fisk i HD
Tusen takk for hjelpen dere, nå skal jeg sette meg ned å studere , kanskje jeg får litt insperasjon til hvordan jeg kan innrede karene mine
Plussmedlem
Med stort nok kar så får du nok plass til noen av manatene du kanskje så også
He he... må kanskje ha litt størelse på karet da vel!!
Eller jeg kan jo prøve å presse både den og kalven ned
i 375 literen....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Helgesen
Reklame for plussmedlemskap