Så har det snødd litt....ja... :/ (side 2)

Inaktiv bruker
like ille i råde/moss, mye snø på kort tid.
men er i råde nå, og her har faktisk snøen allerede begynt å dette sammen, trur den har minket til jeg står opp i morra, er typisk det her nede, snø ene dagen, og slaps og dritt andre dagen.
ellers er det kaldeste jeg ahr målt her -32, det var nyttårsaften 99/00 mener jeg å huske, ellers så var det 00/01.
men lei av det der med at snøen kommer, og neste dag er det bare slaps alle veier.
Enig med deg. Hadde det vært jevnt -3 til -5, 30 cm snø (ikke i døgnet) og ikke slaps, hadde det vært kjekt. Enklere og mer moro for ungene.
Var fine bilder Såg ut til at hunden likte snøen vertfall, Toller? ) Skikkelig fin var han vertfall.


He heh, må jo få lov til å klage litt, litt morsomt når man får reaksjon vettu :p he heh... Må erte bittelitt. Selvfølgelig er det tragisk hvis folk skader seg her altså, det er jo ikke bra i det hele tatt.

2500 biler i grøfta er ganske mange må jeg si. Og samtidig las jeg på vg at en buss hadde kjørt inn i en hage. Måtte flire litt av måten VG hadde skrevet dette på, vet ikke om det er bevisst skrevet slik eller om det bare var tilfeldig. Men de skrev setningen slik at den ble komisk.

"En Oslo-buss på Røa bommet fullstendig og kjørte inn i en hage mandag morgen." vg.no

legger til noen nyhetslinker til hva vg.no har tillat seg å skrive (noe kan virke litt frekt egentlig):

Snøkaos til 10 millioner

MEN heldigvis er det ikke bare i Norge (sørlandet) snøen har laget kaos :
Sjokk-kulde på kanariøyene, Snøkaos i Spania!

Masse redningsoppdrag på Østlandet


Så til slutt

Snøkaos i Europa -bildeserie

[External Image]
Artig skulptur i snø

Det er en toller ja, snart 2 år gammel Han syns det er ganske morsomt med snø, så han satt og så på at jeg måka gårdsplassen. Synd jeg ikke kan få ham til å gjøre det for meg, burde jo kunne satt en sele foran snøskuffa eller noe :P
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap