Gutt eller jente? (gullfisk)

Hei! Jeg lurer bare på hvordan man kan se forskjell på om det er gutt eller jente på en gullfisk? Om noen kan svare på dette, så kunne det vært flott!
Tusen takk på forhånd!
Tror det ikke er lett å se noen forskjell på kjønn før de leker. Da får hannen noen små vorter på hodet.
Slåsskamp?
Jeg er ganske sikker på at jeg har to jente gullfisker. Men jeg har tenkt å kjøpe en gutt, men blir det slåsskamp mellom jentene da? Håper noene svarer
Hvordan gullfisk sort har du?
Inaktiv bruker
Og hvor stort akvarium har du?
Først av alt, minner på retningslinjene og at "For mye utenomsnakk i en tråd er ikke ønskelig, respekter trådstarters tema og intensjon med tråden."

Spørsmålet til trådstarter er hva er kjønnsforskjellene på gullfisk og kan man ha f eks to hunner sammen me en han?

Hanner er slankere i kroppsform. Analpartiet hos hanner har en konkav form, mens hos hunner er dette partiet konvekst av utseende. I lekssesongen utvikler hannene tuberkler (små, hvite flekker på hode\ gjellelokk, må ikke forveksles med parasittangrep).
M.a.o. vanskelig å kjønnsbestemme ikke kjønnsmoden fisk.

Når det gjelder spørsmålet om det blir slåsskamp meller to hunner hvis du får en ny hanne, er svaret nei.
slørhaler. og skal kjøpe gutt når jeg har fått meg akvarium
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap