Hvordan ser det egentlig ut hjemme hos dere? (side 2)

Dette er gøy -pøs på med bilder! Akvarieeiere er ikke som andre normale beboere

Skal legge ut noen bilder jeg også, i morra (overføringskabelen ligger på jobb...)
Lisbeth
[QUOTE=Lissi87]Jeg har 1 akvarie på ei hylle mellom 2 pc benker + den bollen oppå pc bordet, 1 på kjøkkenbenken, 2 i gangen og 1 på soverommet=) (bilde av det på somerommet kommer i neste innlegg)


He he, er du ikke særlig glad i å lage mat? Det var stort akvarie på kjøkkenbenken

Hehe, det er ikke jeg som lager maten i her i gården nei, det er nok samboeren min:P Vi har en benk han bruker til matlaging, men den er halvparten så stor som den akvariet står på er:P Akvariene er viktigere i mine øyne vet du
Inaktiv bruker
sån ser det ut der jeg har akvarium


mit fremtidige akvariumrom håper jeg

[External Image]

her er kjelerstua mi

[External Image]

slamiskaret som er på soveromet mit jeg fikk ikke med hele soveromet mit på grund av at det blei for vanskeligt =

[External Image]
sunikol
Bilde nr 1 er stuebordet, ikke så mye av resten av stua :) men akkurat nå er det så rotete at det er best slik :) bilde nr 2 er av det akvariet som står oppå kjøleskapet, ikke lett å se men fant ingen bilder av den delen av kjøkkenet. bilde nr 3 er akvariet på lillejentas rom, som stort sett alltid ser ut som et katastrofeområde, det står oppå en liten kommode som hun har lekene sine i.


Syyyykt stuebord! hvor har du fått tak i det??
Spennende tråd, må vise dere mine akvarium

Bilde av Guppy-yngelkaret på kjøkkenbordet, og bilde av storekaret i stua..

Og et bilde av fisk og fugl, sett fra fiskeperskektiv
Geir Rolfsnes
Hos oss er akvariet det naturlige midtpunktet i huset og brukes som romdeler mellom sofakroken og hjemmekontoret. Akvariet ses også veldig godt fra TV-stua slik at når det er noe kjedelig på TV-en er det bare å løfte blikket for å se hva som skjer i akvariet. Og selvfølgelig må jeg også kunne følge med akvariet fra spisestuen.


Flott å se at du har kledd akvariebenken med samme panel som resten av rommet. Det gjorde innredningen virkelig helstøpt.
Gjør ingenting at det er kjedelig på TV med ett slikt kar i rommet!
Symbiosemannen
[QUOTE=sunikol]Bilde nr 1 er stuebordet, ikke så mye av resten av stua :) men akkurat nå er det så rotete at det er best slik :) bilde nr 2 er av det akvariet som står oppå kjøleskapet, ikke lett å se men fant ingen bilder av den delen av kjøkkenet. bilde nr 3 er akvariet på lillejentas rom, som stort sett alltid ser ut som et katastrofeområde, det står oppå en liten kommode som hun har lekene sine i.


Syyyykt stuebord! hvor har du fått tak i det??
northvision.no men jeg kjøpte mitt brukt. vet ikke hvor lenge jeg får beholde det for min fremtidige samboer hater lyden av at man setter glass og kopper på det, siden det er glassplate så lager det en høy klannnggg..
Inaktiv bruker
Har tatt noen bilder av akvariene våres vi også..
Jeg så et bord på finn.no nettopp til salgs bare 30min. fra hvor jeg bor!

3500,- var det billig?
Inaktiv bruker
Her er noen fler bilder!
Symbiosemannen
Jeg så et bord på finn.no nettopp til salgs bare 30min. fra hvor jeg bor! 3500,- var det billig?

det var det jeg betalte for mitt, men det fulgte en del fisk og utstyr med det jeg kjøpte, bla et mindre akvarium (isolat) og et reiseakvarie for en stor rugg av en karpe som var med solgte all fisken og tjente nesten inn verdien av bordet kjekt å kjøpe brukt hvis det er i bruk for da er pumpa innkjørt.
eneste som er med det bordet jeg kjøpte iallefall er at powerheaden som er i det ene "benet" sluttet å funke, så jeg har kjøpt en ekstra invendig pumpe og satt i.

må bare også si at helt nytt koster det bare 3990,- men vet ikke hvordan de sender eller om det blir porto også.
3990,- og fri frakt tror eg.. Var det vel
Dette var en festlig tråd! Jeg tror jammen meg jeg skal benytte inspirasjonen til å rydde og vaske litt når jeg kommer hjem fra jobb og ta bilder av mine prosjekt!
Lissi87
[QUOTE=Lisbeth][QUOTE=Lissi87]Jeg har 1 akvarie på ei hylle mellom 2 pc benker + den bollen oppå pc bordet, 1 på kjøkkenbenken, 2 i gangen og 1 på soverommet=) (bilde av det på somerommet kommer i neste innlegg)


He he, er du ikke særlig glad i å lage mat? Det var stort akvarie på kjøkkenbenken

Hehe, det er ikke jeg som lager maten i her i gården nei, det er nok samboeren min:P Vi har en benk han bruker til matlaging, men den er halvparten så stor som den akvariet står på er:P Akvariene er viktigere i mine øyne vet du

Jeg elsker å lage mat så kjøkkenbenken er fredet område hos meg
Anen
Dette var en festlig tråd! Jeg tror jammen meg jeg skal benytte inspirasjonen til å rydde og vaske litt når jeg kommer hjem fra jobb og ta bilder av mine prosjekt!


Lurt, det glemte jeg da jeg tok bilder i går...
Bilde nr 1: Mine første akvarier, under trappa som leder opp til min samboers studio der han lager musikk :)
Han har fått hele hemsen og jeg har fått stua

Bilde nr 2: Mine siste akvarier. Her stod det et spisebord før, men det måtte bare vekk. Samlet bare post og rot. Eneste minne fra bordet er telyslampa som henger igjen..

(men fy flate så rotete det ser ut når jeg tror det er sånn nogenlunde ryddig da...)
Sånn er det hos oss. Det øverste bilde viser stua hvor 110-literen står der andre bruker å ha et lite hjørnebord. På den andre siden står discuskaret. Helt genialt spør dere meg, for når jeg ligger som et slakt i sofaen så har jeg full oversikt over begge karene. Rett bak meg når jeg tok det øverste bilde er 54-literen plassert i bokseksjonen, bilde nr. 2.
Bilde nr 3 viser en krok i spisestuen hvor det er helt bortkastet å ha en kommode og et speil, når det er god plass til et 400-liters kar. Min kjære samboer er ikke helt enig i det, så jeg får lese litt i denne tråden for å styrke argumentasjonen.

Jon
Hvordan ser det egentlig ut hjemme hos dere?
Det ser ikke ut

Halve familien har ligget i influensa den siste uka, og siden jeg har ørten unger så er det ørtens mye rot og leker og klær som "mor" ikke har krefter til å ta rett på akkurat nå, så ingen bilder fra meg nå nei.

Skal få ryddet litt i helga, ta bilder og vise dere hvordan jeg har det hjemme med mine kar :P
Jon Bruce
Bilde nr 3 viser en krok i spisestuen hvor det er helt bortkastet å ha en kommode og et speil, når det er god plass til et 400-liters kar. Min kjære samboer er ikke helt enig i det, så jeg får lese litt i [URLBLOCK1] tråden for å styrke argumentasjonen. Jon


Helt enig angående den kommoden, sikkert bare rot oppi der likevel
Et akvarie hadde passet ypperlig der!
Det er helt riktig, en kommode full av votter, vanter, raggsokker, skjerf, luer osv. skal helt klart være i gangen og ikke i spisestuen. Verktøykassa under skal jo egentlig være i bilen. Men egentlig så jobber jeg hardt for å skaffe et akvariebord, som ikke skal brukes, bare være til stas. Det blir nok mange blomsterkjøp og andre gaver for å få inn 2 kar til.

Jon
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap