Hvordan ser det egentlig ut hjemme hos dere? (side 5)

Vibsi
1.innebygget 530 liter i gangen... 2.720 liter i stuen (kom ikke langt nok fra karet hehehe) 3. 720 liter på Kontoret

like trope hus ser jeg jaja det er den fisken jeg og liker best og blå akara
Oioi
Jon Bruce
Sånn er det hos oss. Det øverste bilde viser stua hvor 110-literen står der andre bruker å ha et lite hjørnebord. På den andre siden står discuskaret. Helt genialt spør dere meg, for når jeg ligger som et slakt i sofaen så har jeg full oversikt over begge karene. Rett bak meg når jeg tok det øverste bilde er 54-literen plassert i bokseksjonen, bilde nr. 2. Bilde nr 3 viser en krok i spisestuen hvor det er helt bortkastet å ha en kommode og et speil, når det er god plass til et 400-liters kar. Min kjære samboer er ikke helt enig i det, så jeg får lese litt i [URLBLOCK1] tråden for å styrke argumentasjonen. Jon
oi oio fin diskus du hade der
Christoffer Helland
sont ser det ut hos oss [IMG]fisk 002[/IMG]


Du har en del akvarier
Hvorfor har du ingen akvarier registrert i profilen din???
Christoffer Helland
sont ser det ut hos oss [IMG]fisk 002[/IMG]


jeg så 14 karr på bilde :O pluss du hadde 4 til?? det blir 18 det :O shiiiit mange.
Jepp
fiskeren
[QUOTE=Christoffer Helland]sont ser det ut hos oss [IMG]fisk 002[/IMG]


jeg så 14 karr på bilde :O pluss du hadde 4 til?? det blir 18 det :O shiiiit mange.
ja det er snat det er mange ine og
ine har vi da 5 kar
Skal beintrem registere noen kar oppe på rome mit
vis du ser på den siden så ser du karet til meg å pappa de der deler vi på
her er adresen til de to karene han har foreløpigt registrert der er møbel karet foreløpigt å 720 l
Christoffer Helland
vis du ser på den siden så ser du karet til meg å pappa de der deler vi på :) her er adresen til de to karene han har foreløpigt registrert [URLBLOCK1] der er møbel karet foreløpigt å 720 l


Aha! de registreres i en annen profil
Jepp
dete r min å pappa sin hobi de to ander brødrene mine bryr seg ikke der er jo ikke rat den en bror min er bare 4 år :P å mamma liker det ikke (hun kan egentligt ikke fordra det ) så hun bryr seg ikke var ute å skøoe et diskus par å igår plus jeg hente noen svere beist (seinisk algeete (15cm))
Noen bilder av vårt "kaotiske" hjem, er plasert karr overalt hvor det er plass. Begrenser seg litt hvor mye vann en kan ha her (vil ikke ramle i hodet på naboen under.....) . For øyeblikket er det 9 karr.
[External Image]
[External Image]
[External Image]
det der kaller jeg å bruke rommet best mulig alle kriker og kroker som det ikke er noe annet er det plassert akvarium, hehe
fiskeren
det der kaller jeg å bruke rommet best mulig;) alle kriker og kroker som det ikke er noe annet er det plassert akvarium, hehe;)


Det var en gang møbler enkelte av stedene....:P
hehe, men de ble "plutselig" borte??
fiskeren
hehe, men de ble "plutselig" borte??


Har jo mye mer bruk for et karr enn en seksjon med glass og diverse tull, hadde gulvet holdt mer hadde nok resten av møblene gått en utrygg fremtid i møte. Blir nok noen fler av 43 literene (på tv'benken) , supre karr for 200 kroner,og meget fin størrelse til flere killier....
ja43 liter holder så øenge du liker småfisk
Interessant tråd

Skal få ordne bilder jeg også, men først må det ryddes litt her .... jepp....

Jeg har to akvarier på stuen, og ett på gangen.
Her er stuebordet mitt, tok inn noen planter fra skuret igår i håp om at de skal bli klare før våren. Knaker illevarslende når jeg går forbi nå, det ekke så gøy :S
Ja det er sant
fiskeren
det der kaller jeg å bruke rommet best mulig;) alle kriker og kroker som det ikke er noe annet er det plassert akvarium, hehe;)

det har vi jort
Sånn, nå har jeg tatt bilder, men hvordan legger jeg dem inn så jeg får store bilder, og ikke bare de små på siden som man må trykke på?
MIN MÅTE: 1. legge ut bildene på vanlig måte og trykk post innlegg.
2. trykk på det ene bildet på siden når du har postet det, så det kommer ne rute med bildene opp(ikke lukk den)
3. trykker på endre innlegg.
4. åpner den ruten med bilder, høyre klikker og trykker på egenskaper og kopierer URL adresse (den linken som står der.
5. inne på innlegget trykker du på den som ser slik ut:[External Image]
og limer inn URL koden der
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap