Hvordan ser det egentlig ut hjemme hos dere? (side 8)

Tror eg har lagt ut bilder tidligere.
Men siden eg har flytta, så kan eg jo hive meg på denne tråden likevel...

Antall kar er for tiden brutalt kutta ned på... Er så vidt i gang igjen med kar nr 2.

Veit ikkje om det blir fleire. Har planer om et par småkar, men vil ikkje fylle opp like mykkje som i den andre leiligheten...
Blåser litt liv i denne tråden igjen! 3 oversiktsbilder fra meg

[External Image]


[External Image]


[External Image]
Åh - nå kom jeg til å tenke på toppene på de to karene dine igjen Lisbeth! Var det Woha Lux Exklusiv i ash black? Også digger jeg kikkehullet, hihi
Stine Sofie
Åh - Var det Woha Lux Exklusiv i ash black?


Det stemmer. De bestilte jeg fra tyskland, men nå har jan holt begynt å føre dette merket så de kan bestille for deg
:O Pen stue as, kunne tenkt meg en sånn når jeg flytter for meg selv( kommer seff alddri til å skje, kommer til å bo billig, billig hus = flere akvarier)


skal ta å tydde på rommet mitt i morgen, så kan jeg ta en bilde, men har et akvarie fra hvert hjem så får legge ut til uka bra intientativ med denne tråden!
Noen som har noen flere bilder og legge ut her?Alltid gøy og se kreativiteten til til alle dere som har Akvarium og hvordan dere går frem med og balansere Akvarium,Møbler og Hverdagsting
Litt uklart og uten så mye stue med i bildet (den er for rotete), her er to av tre akvarier, samt beste stolen i huset. En veldig vanlig positur for meg, med pledd, kakao, bok/håndarbeid, og kamerat liggende i fanget

[External Image]
Ooo, jeg glemte at jeg hadde bilde av den nusselige lille 10-literen som stod på nattbordet en periode, nå er den flyttet på, men det var kos så lenge det varte Dette er før det var noe som helst i karet, så det ser lit tomt ut

[External Image]
Dette var en morsom tråd, den går rett i bokmerker, og når noen 'slenger med lippa' om for mange kar, er det rett til side 7 og vise frem stua til Atle

Mange fine bilder og oppsett, fin tråd å hente ideer for å få plass til flere kar.
Legger ut et bilde av hvordan det ser ut hjemme hos meg også. Bildet viser i hovedsak kun akvariet da. Det er et innebygget 900 liter. Det står i den delen av stuen vi egentlig ikke bruker. Mer info om akvariet i min profil.

E
Artig tråd, kjekt å finne den igjen. Her er fra et hjørne av stuen min, 160 literen. Alle fargene mine er nå noe dempet ned kan man si. Mye mer behagelig med lyse duse toner [External Image]
Hybelen min
Og nærbilde av akvariene
Lisbeth, det mørke på veggen der, er det et stort maleri ellernoe? Det ser råflott ut ihvertfall!

Her er stua vår (jeg bor med søsteren min!) med 110literen. Vi er begge, kanskje spesielt jeg, glade i litt 70tallsstil, (grelle mønster og sånn halv-rasistisk veggkunst) men det ser til tider mer dødsbo-stil ut.

Vi malte veggene brune rett før jul. Før det var de gresselig hvit og alt virket så rotete og kaldt.

merk den råstygge kjøkkenlampa i taket, den skal ned når vi finner noe passelig.

Jeg hiver meg på denne tråden jeg også.
Sånn ser det ut hjemme hos meg.
Sånn ser det ut hos meg i 2012.
Etter at vi pusset opp pga vannskadet så har jeg bare et kar på stua.
I det siste bildet, av en del av kjøkkenet så kommer det en bolle i hjørnet der lyset står.
For et lekkert kjøkken, Heidi! Elsker når folk tør å ha litt farger utenom det vanlige
Tusen takk Grapejuice. Jeg er veldig glad i lilla så jeg var ikke i tvil hva jeg skulle velge denne gangen. Jeg ble ble veldig fornøyd. Ble veldig fornød med de smårutete børstet stål flisene. Man lever bare en gang derfor må man bare tørre å leve ut sine egne ideer. Jeg tenkte overhodet ikke på hva andre kom til å tenke og mene om dette. Hovedsaken er jo at vi som bor her liker det.
heidi,du må legge ut bilder av de 10 andre akvariene du har også.
har et på 180 liter hjemme og det andre er kontoret mitt på jobb
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap