Nybegynner eller litt mere erfaren?

hei,jeg har hatt akvarium i ca 2-3 år. Akkurat nå har jeg to 50l.
Jeg syns selv jeg er litt mere erfaren nå,jeg har guppy,neontetra,gullfisk/slørhale,eple snegler og noe annet(ikke alt i samma da) og jeg har nettop fått noen eple snegler(yngel) og en guppy yngel,men nå vill jeg ha litt mere vrien fisk,jeg er lei av å ha fisk som er litt lett,jeg vill bli litt utfordra,ikke mye,men litt mere enn lett og litt vasnkelig viss dere skjønner hva jeg mener,så kan dere skrive opp noen arter av fisk som er litt mere vanskelig for meg,ikke for vanskelig men noen som ikke er: Lette eller litt lett,og kan dere skrive opp omgivelsen de fiskene/reker/krabbene må være i? tusen takk,bare legg igjen komentarer
I fiskebasen kan du søke på både karstørrelse og vanskelighetsgrad.
tja visst du vil ha litt mere utfordringer ( da regner jeg med du kanskje tenker oppdrett? )

Da kan jeg komme med et par forslag til deg:
Apistogramma cacatuoides
Corydoras aeneus ( er denne for enkel kan du prøve sterbai )
Cherrybarbe (puntius titteya) oppdrett på denne kan du lese om i min blogg her.

Du kan jo lese litt om disse fiskentypene og se om det er noe for deg?

mvh
Per Gunnar Stenersæter
Apistogramma cacatuoides
Corydoras aeneus ( er denne for enkel kan du prøve sterbai )
Cherrybarbe (puntius titteya)


Går de sammen med guppy?
Gullfisken vil nok bli vrien nok når den vokser ut av karet :p
Anbefaler Apisotogramma C. jeg også. Men i en 50L så ville jeg hatt minst mulig andre fisker, ettersom de kan begynne å jage andre fisker i lekstider. Ellers går de ganske bra med fredelige fisker som platy, guppy ol.
ok,har ganske liten plass nå,kjøpte noen nye i stad
Der_troll Rus
Gullfisken vil nok bli vrien nok når den vokser ut av karet :p Anbefaler Apisotogramma C. jeg også. Men i en 50L så ville jeg hatt minst mulig andre fisker, ettersom de kan begynne å jage andre fisker i lekstider. Ellers går de ganske bra med fredelige fisker som platy, guppy ol.


Guppy er vel finnenapper?
Nei,tror ikke guppy er finnenapper.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap