Ivanacara adoketa

hjelp til oppdrett,er det best å ha de alene i karet eller kan det være annen fisk der.karet mitt er på 400 liter
Hei
det er lenge siden jeg har skrivd noe her i tråden min,jeg har gjordt om litt i karet mitt nå og jomen så har mitt ene par med adoketa begynt og leke og nå har jeg egg på l10a malle paret mitt og c,adolfoi gruppa min legger egg akkurat nå
Mye som kjer her dadet var slik mine adoketa begynte å leke og etter at eg rotet i karet.
Noe bilder da. hehe
Hei
jeg skal få tatt noen bilder av de men må finne kablen til tlf min så skal jeg få lagt det inn
Hei
ja sitter å ser på adoketane mine,nå farger de veldig ut i leksdrakt og jager alt av annen fisk i karet.de svømmer rundt og kikker i alt av huler og kansje de snart kan finne seg en plass å få lagt noen egg snart he he.forer de på meitemark flere ganger om dagen og røde mygglarver så mat mangler de ikke.skal bli gøy å se om de snart får lagt noen egg.det er nå cirka 100 yngel av l10a.hannen har de inni hula si
Hei
bilde av min vakkre macrestoma hanne
Flott denne macrestoma din, er det en killi eller?
Hvordan går det med adoketane dine, noe yngel på de?
Hei
det er en laberynt fisk.veldig sjelden.nei adoketan bare farger ut i leksdrakt men ingen egg enda.har kjøpt meg l-46 da tre stk.en hanne og to hunner.de er full voksne og har dratt opp flere kull
Betta macrostoma = veldig sjelden = veldig veldig dyr? Har du et par? Kjøpte du den i butkk? hvor? *sikle, sikle* Nydelig. Hørt den kan koste godt mot 3000 kr for et par.
Hei
nei det ble kjøpt av en privat person
Den bettaen din var nydelig. Skulle gjerne sett bilde i større format. Får du lagt ut det?

Etter endret: det bilde er vel ikke av din fisk? Fant akkurat samme bilde her.
Du vet at du ikke kan bruke andre sine bilder på denne måten uten tillatelse?
Hei
det bilde er av min fisk hos han jeg kjøpte den av
Hvordan holder du den? i føle betta eksperter skal den være vanskelig å holde og ikke minst drette over tid! Hvor lenge har du hatt dine?
Hei
Bettina
Hvordan holder du den? i føle betta eksperter skal den være vanskelig å holde og ikke minst drette over tid! Hvor lenge har du hatt dine?
har hatt den i to månder.ph på 6.5 og god filtrering og sirkulasjon.rent vann.bruker uv filter hele tiden
så spennende. Har du bilder av karet? hvor stort er karet? Når det gjelder en slik spektakulær art, vil vi gjerne høre om hvordan de blir holdt vettu :o) Du er nok den eneste i Norge som har disse da virker det som. Hva fôrer du med? pøs på med bilder.....
Hei
vet om en til og han dretter på de og det er der jeg har kjøpt de.karet er på 400 l og de går i sammen med ivanacara adoketa l-46 tre stykk.l-134 tre stk og noen corry.jeg kjører oppsett i karet med sandbunn og røtter.må ha mye sirkulasjon i vannet da l-46 mallene krever høy strømmninger og mye oksygen i vannet.jeg forer med frossen rød mygg.meitemark spirulina og discus bits
Hvem kjøpte du de av? Er vel ikke helt heldig å ha de ilag med en større ciklide når macrastoma hannene er aggressive eller?
Hei
de går kjempe fint isammen med adoketa.det er en veldig sjelden dverg ciklide.han jeg kjøpte de av drettet begge i samme kar så det går kjempe fint
Hei
adoketan blir ikke stor,cirka rundt 10 cm
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap