70 l kar som trenger flere samboere :)

Trenger litt hjelp til å finne nye samboere til mine nåærende fisker i mitt 70-liters Juwel ferskvannsakvarium. Fra før av bor det følgende fisker oppi karet: 9 endlers (3 hanner og 6 hunner), 1 ancistrus, 6 kardinaltetraer og 5 Otto'r. Er litt redd for å putte oppi fisk som kan "ha seg" med den typen fisk jeg har fra før så det blir noen dårlige krysninger av noen slag... Gode forslag er hjertlig velkomne :0)
Inaktiv bruker
Hadde (hadde) jeg vært deg ville fjernet eller førstørret tetra stimen og kjøpt noen amanoreker

URL=http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1106][/URL] :O

:P
Guppyene og de andre fiskene har forskjellig krav til vannverdiene (les om de i fiskebasen) så jeg ville kanskje anbefalt å omplassere guppyene og heller hatt noen flere kardinaler slik at det ble en skikkelig stim.

Ellers så er jeg enig med Pleco man i at reker er en morsom tilvekst i akvariet. Snegler også. Les mer om de i snegle- og skalldyrbasen.
Tusen takk for god hjelp! Nå har 10 nye kardinaltetraer flyttet inn i karet - det ble utrolig pent Lurer nå litt på snegler eller reker, får se hva det blir til! Tusen takk - nok en gang!
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap