Best friend, complete fishfood

På fredag var jeg å handlet mat på Meny. Og tok en liten tur innom dyremathylla, der fikk jeg se en boks med fiskefôr, Flakfôr... Det kostet kun kr 18.. Så jeg tenkte at det måtte være litt dårlig kvalitet, men tok alikkavel en boks.. Når jeg kom hjem leste jeg litt på den.. Den er tillsatt vitaminer og alt det fiskene trenger. Det stod at den var til alle akvariefisker.

Har dere prøvd denne? Eller? Jeg trur den er like bra jeg, og så er den jo veldig mye billigere!

Hva tror dere om den?
Jeg er ikke noe glad i Best Friend-merket fra den gangen jeg hadde undulater. Fiskefôret har jeg ikke prøvd. Synes ikke utgiftene til mat er det som trekker mest penger når man har fisk så da velger jeg heller å gå for merker som jeg ikke har hørt noe negativt om. Det er forresten ikke bare innholdet i maten som spiller inn. Vil jo helst at fiskene skal spise det også og i tillegg er det viktig for meg at det ikke grumser til vannet.
Tante Astrid
Jeg er ikke noe glad i Best Friend-merket fra den gangen jeg hadde undulater. Fiskefôret har jeg ikke prøvd. Synes ikke utgiftene til mat er det som trekker mest penger når man har fisk så da velger jeg heller å gå for merker som jeg ikke har hørt noe negativt om. Det er forresten ikke bare innholdet i maten som spiller inn. Vil jo helst at fiskene skal spise det også og i tillegg er det viktig for meg at det ikke grumser til vannet.

Ja, du har et veldig godt poeng her Men, jeg har brukt fôret nå og fiskene liker det veldig godt... syntes det funker bra jeg... Men kan jo hende jeg ser det litt senere at det ikke er så bra... Men nå har jeg alikavel boksen og kan fôre med den så lenge det funker bra
så lenge du er klar over hva for behov fiskene dine har så. Gullfisker f.eks skal ikke ha så mye fett i kosten.
Uansett hvilket fôr du bruker så bør du variere litt. Variasjon i kosten er bra både for fisk og mennesker. Det finnes for eksempel mye bra frossenmat og fisker som er grøntspisere kan gjerne få diverse grøntsaker. Les mer her og her.
Tenyrafar
så lenge du er klar over hva for behov fiskene dine har så. Gullfisker f.eks skal ikke ha så mye fett i kosten.

Jeppjepp=) Men gir det ikke til gullfiskene mine da... Har andre fisker også
Tante Astrid
Uansett hvilket fôr du bruker så bør du variere litt. Variasjon i kosten er bra både for fisk og mennesker.

Jada, det vet jeg Har noen andre fôrtyper også, så varier litt på fôret. =)
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Sogn Dahle
Reklame for plussmedlemskap