Hvor finner jeg kuhliiål?

hei!
har veldig lyst te å få meg en kuhlii ål i akvariumet mitt, men har ikke funnet noen enda, noen som vet hvor i stavanger/sandnes området de selges?
Alle dyrebutikker klarer å bestille inn ) Bare å gi beskjed til de ansatte at du vil at de skal bestille kuhliål til deg og de gjør det for deg ) Tror disse trives best hvis de er flere sammen...
bernt123
hei! har veldig lyst te å få meg en kuhlii ål i akvariumet mitt, men har ikke funnet noen enda, noen som vet hvor i stavanger/sandnes området de selges?


Husk at det er en stimfisk og bør være i gruppe på min 6 - 8.
Tror de hadde noen på kvadrat i går..
Tror de hadde på dyrego på Kvadrat i går 1/4 (der hadde de mye snadder gitt) jeg som stort sett bare har sett molly. guppy, noen "vanlige" cicklider og maller. .
men her hadde de alt hva hjertet måtte begjære. vel for min lommebok i allefall. steike å mye fint.
og på dyrebutikken på siden av IKEA hadde de også noen få Khuli. men der var det elendig. mye dau fisk..
okei, tusen takk ja har vært på kvadrat selv, kjøpte noen fisk der selv har oxo vært ved siden av ikea, men som du sa, dårlig der ja! men kan visst be butikken bestille, så da ordner det seg nok
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Beurling Løland
Reklame for plussmedlemskap