Navn på produkt og produsent til tetras discusgranulat som yngelen er helt vill etter!?

Jeg skal nå bestille disckusgranulat til yngel og vet det er ett som er spesielt poppulær. Jeg er litt usikker på hvilket det er, men det er en av Tetras mener jeg.

Noen som bruker det som kan hjelpe?
Denne er den jeg bruker i hvert fall
Jeg bruker den samme som Elin linker til
Skal du bruke discusgranulat fôr til yngelen, noen som fungerer veldig bra, bør du knuse granulatet noe - da det i opprinnelig form er for stort å spise for yngel.
Har selv pt ca 50 discus yngel på 6 uker, som vokser veldig bra, som kun spiser dette - men husk knus det noe.
Plussmedlem
Og hvis du bestiller her så får du mye mere granulat for pengene.
Det gjør jeg
Det er mange steder du kan kjøpe dette men her har du annet alternativ til som er meget bra og prisgunstig -

http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=GRUPPE&c=FutterTetra&t=e_temgroup&start=1&dif=14&userid=WY1BDuD1gOCgVm00nWnG7TgmS7mTJ6RP7qH&path1=Fish+food+%26+Artemia&mpath1=21&path2=Fish+food&mpath2=22&path3=Tetra

1 liter ca 18,5 euro (ca Kr 240), 10 liter 51,3 euro (ca kr 450) + frakt og moms.

Nettopp hentet en 10 liters beholder til ca kr 650 / 675 inkl alt (forholdsmessig beregnet frakt) - tilsvarer en liters pris på ca 65-70 kr.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap