Søk i personlig tråd?

Hvis jeg ønsker å søke meg tilbake til et tema i min personlige tråd, hvordan gjør jeg det? Har prøvd å søke mens jeg har tråden åpen, men da får jeg treff på alle andre sine tråder som treffer på søkeordet. Er det ikke mulig å søke i sin egen tråd? Må jeg bla meg tilbake manuelt for å finne tilbake til tema?

Tror ikke AF har noe system på dette, men slik gjør jeg det:

Jeg trykker på "svar" som om jeg skulle skrive et innlegg. Så åpner jeg nettleserens søkefunksjon og søker via den. Fungerer som gull ettersom absolutt hele tråden synes på den siden hvor du skriver svar

Forresten... Monas måte er kjempefin også, men betinger planlegging hehe.

Om du trykker på "Trådalternativer" og "Vis tråden hierarkisk", vil du få opp en lang liste. Dersom du har skrevet overskrift på innleggene vil overskriften vises, hvis ikke vises de første ordene i innlegget.

Mona lager "huskelapper" til seg selv innimellom, med fornuftig overskrift, for da vil hun enkelt kunne finne den igjen ved å se på tråden hierarkisk
ElinH
Jeg trykker på "svar" som om jeg skulle skrive et innlegg. Så åpner jeg nettleserens søkefunksjon og søker via den. Fungerer som gull ettersom absolutt hele tråden synes på den siden hvor du skriver svar :)


Og som vanlig skjønner jeg ikke det som forklares
Jeg trykket på svar og søkte via meny, men får fortsatt bare opp alle tråder i hele forumet om tema. Hvilken nettleser mener du egentlig?

Jeg har selvfølgelig ikke laget tittel på et eneste innlegg i min tråd så da er Monas måte utelukket...
Nei, du skal ikke bruke noen søkefunksjon på AF

Jeg tror du vil få opp nettleserens søkefunksjon ved å trykke ctrl + F på tastaturet. Jeg vet jo ikke hvilken nettleser du bruker, om det er internet explorer eller firefox eller noe annet.

Du skal også finne søk ved å klikke på "rediger" oppe på verktøylinjen.
Ja! Det funket! Tusen takk Elin!
Yey! Flott at det virket, Lisbeth
Men... man kan ikke sitere innlegget, det var dumt...
Det er mulig, men litt mer tungvint.

Kopier (ctrl + c) den teksten du vil sitere.

Scroll deg opp igjen til der du kan skrive svar (øverst på siden såklart)

Lim inn teksten du skal sitere

Rett foran teksten skriver du (quote=Lisbeth)

Og rett etter teksten skriver du (/quote)

Bytt ut parantesene med de firkantede klammene [ og ] (jeg måtte bruke parantes nå, ellers ville koden ha virket og du ville ikke sett den).

Så kan du skrive i innlegget akkurat som du ville om du hadde brukt siteringsknappen

Du er en knupp! Funket det også

Men det hadde vært flott om akvaforum kunne tilrettelagt de personlige trådene bedre for bruker. Den personlige tråden er jo en ypperlig kalender for å se når man gjorde hva osv.
Det er jeg enig i. Hadde kanskje gått an å foreslått det. Men alle gode forslag som allerede ligger på bordet deres er dette neppe noe som kommer med det første, men... kanskje en vakker dag
ElinH
Jeg tror du vil få opp nettleserens søkefunksjon ved å trykke ctrl + F på tastaturet.


Hey, der fant jeg ut no' nytt Den funksjon visste jeg faktisk ikke om. Den har poppet opp ved uhell et par ganger, men jeg skjønte ikke hva den egentlig var til, så jeg lukket den.

Nå vet jeg det!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap