Sølvhaier sammen med malawi ciklider

Jeg har to sølvhaier. De går i et 100 liters akvarie sammen med div. småfisk.
Nå begynner de å bli så store og aktive at de trenger større plass.
Jeg har og et 210 liters akvarie med malawi ciklider. Har noen erfaring med å ha disse to typer fisker sammen?
Det er ikke planter i det store karet, men mange gjemmesteder mellom steiner ol.
Går ikke malawiciklider i ganske hardt vann? Sølvhaien skal helst ikke ha ph over 7,5.

210L blir uansett også for lite til disse fiskene, kanskje bedre å gi dem vekk til noen med stort nok kar?
Sølvhai
du kan sikkert ha sølvhaien ei godstund oppi 210 literen de vokser ikke så veldigt fort .
Jeg synes egentlig ikke sølvhai og Malawi-ciklider har noe som helst i samme kar å gjøre...

210 liter blir uansett for lite for sølvhaiene det også. Det er like greit å selge dem eller gi dem bort med det samme. Det vil dessuten bli enda verre å få fatt i dem i 210 literen senere, når de har vokst ut av det også.
AnneBeate
Begge karene har ph 7,3


Da bør du heve Ph i malawikaret ditt, slik at den ligger mellom 8 og 8.4. Malawi ciklider trives best i hardere vann enn SA fisk. Mange av artene, spesielt i mbuna gruppen er også algespisere.
Noen som har lyst på dem??
Prøv en annonse. Det finnes alltid noen som har plass og de rette forholdene for denne arten.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap