Jan rune`s hagedamtråd (side 2)

Love you to babe

Visste jeg ville provosere "musen" min med de fiskane der ja, he,he. Nei de får seg nok et nytt hjem etterhvert de da. Vær du trygg på det.
Er jo helst bare Koi som står i hodet på meg når det kommer til bestykkning av dammen.

Greit, så setter jeg løvene på trappa og dropper hagenissene da. Men kan jeg beholde den lille havfruen?

Mvh Jan Rune
Hmm jeg tror nok bare du skal få klippet plenen og satt frem alle tingene, så skal jeg flytte bytte rundt på planter og ting til jeg er fornøyd (oxo kan du sette sånn du vil etter jeg har gått uten å si noe til meg) ;D
Hellu!

Har du tid og lyst, så er det bare å komme å plantere og omorganisere det vettu. Skal sågar lage litt mat til deg mens du holder på også

Jaggu trur du ikke jeg var innom plantasjen idag også da Muttra skulle ha en kommode og jeg bare følte for å kjøre innom på veien. Dro med meg 4 stk begonia planter med ulik farge på (sikkert sneglemat det også).

Mvh Jan Rune

Ps! Plenen er klippet
Fra neste uke har jeg allverdens tid.
Halla!

Her følger en liten oppdatering med bilder fra siste krampetrekk igår kveld.

Måtte til O. Wexahl igår igjen å kjøpe mer kantstein for å holde kanten inni sumpfilterdammen på plass, slik at jeg fikk planta og satt på plass brosteinen.

Selfølgelig fikk jeg med meg en kantstein for lite igår og har vært nedom idag igjen for å få en til. Fikk den slengt etter meg da med latter. Vel, var det noen som sa alsheimers eller bare vimsete og rørete

Mvh Jan Rune
Jan Rune Røed
Halla! alsheimers eller bare vimsete og rørete ;-) Mvh Jan Rune



Godt du sier det selv.


Spennende å følge med på hagedam-prosjekt . Får du masse arbeids lyst er det bare å t en tur til Stavern

Mvh
Erik Rune
Imorgen kommer jeg vettu, så får vi se på den beplantinga di
Skal plassere nissene dine og sånn oxo vet du
Erik Rune Larsen
[QUOTE=Jan Rune Røed]Halla! alsheimers eller bare vimsete og rørete ;-) Mvh Jan Rune



Godt du sier det selv.


Spennende å følge med på hagedam-prosjekt . Får du masse arbeids lyst er det bare å t en tur til Stavern

Mvh
Erik Rune


Har du minigravermaskin så kommer jeg

Mvh Jan Rune
jeg finner dette her ganske graverende.. :p
Galemor
Imorgen kommer jeg vettu, så får vi se på den beplantinga di ;) Skal plassere nissene dine og sånn oxo vet du :D


Bra det da

Har ikke kjøpt noen nye nisser/gnomer enda, men jeg har da de i hagen på forsiden vi kunne flytte litt på.

Kan vi sette opp sånn liten gjerde ting på siden her også?

Mvh Jan Rune
Sanne
jeg finner dette her ganske graverende.. :p


Vel! Har du spadd opp plen for hånd noen ganger så ønsker du gjerne en gravemaskin etter den erfaringen. Ja, vi gutter blir litt sånn barn i hodet når vi får slike leketøy mellom fingrene da

Mvh Jan Rune
Det tar vi imorgen, liten menes med hvor høy??
Sånn normal gjredeting fra plantasjen. Er vel 180 x75 eller noe sånt. Du har sett dem liggende i hagen her da.

Mvh Jan Rune
Jan Rune Røed
[QUOTE=Sanne]jeg finner dette her ganske graverende.. :p


Vel! Har du spadd opp plen for hånd noen ganger så ønsker du gjerne en gravemaskin etter den erfaringen. Ja, vi gutter blir litt sånn barn i hodet når vi får slike leketøy mellom fingrene da

Mvh Jan Rune

jaja, bare dere ikke graver etter gull så :p


(faktisk ikke sikker på om du helt tok den setninga mi... :p)
Nei da får du ikke lov ;P
Æsj er jo din hage, gjør som du ønsker.

Men kan du komme deg inn på farm town en tur??
ER på Farm Town nå jeg da. :P
Fikk du noen peng for avlinga, jeg fikk den ikke på lager nemlig. Merkelig.
Men du skulle jo spurt meg om å høste for deg, da får du mer for avlinga.
Nå kan jeg snart kjøpe dam i Farm town. ;D
Mye å lære skjønner jeg

Skal ha det i bakhodet til neste gang jeg skal høste noe. Litt merkelig at du ikke fikk det på lager da?

Mvh Jan Rune
Fin tråd dette, Jan Rune! Artig å følge med på.
Joda!

Må vel si at Galemor har litt av skylden for det, så jeg vil vel ikke ta all "cred" for den alene. Rein inspirasjon der gitt

Mer bilder og info kommer etterhvert her. Skal også få til å ta bilde av koiene som skal ut etter vinteroppholdet nede i kjelleren. Her har de et basseng på ca 1700 liter, som jeg har bygget til dem. Kan sikkert få til å legge ut litt info om dette prosjektet også.

Mvh Jan Rune
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap