Tyver på af!

Hei!!

Eg skulle kjøpe flammemose av en fyr her på Af, og bestilte da en porsjon for 120 kr pluss porto. Men det har gått to uker og eg har ennå ikke mottat de. Har skrevet mail 2-3 ganger og har ikke fått svar. Han har vel lurt meg for 120 kr. Skuffende! Eg har navn og email adressen hans så han bør ikke selge noe mer her på nettet ellers går eg offentlig med navn og email. Han har vel også lurt flere så han fikk vel endel penger for det. Eg så heller ikke annonsen hans mer etter eg purret på han. Annonsen forsvant plutselig.

Uff Uff! Eg blir så skuffende og forbannet over slikt. Ikke at beløpet er stort men det er prinsipp sak!

Har andre folk blittt lurt her på AF, og kor stort beløp???
finnes mange slike tråder her på af om slikt.. lite og gjøre med slikt. rappoter det til moderatorne istede...
Poltianmeldelse, eneste som funker. Ellers kommer vedkommende bare til å fortsette å lure andre folk. Litt jobb for deg, men du hindrer andre i å komme opp i samme uføra.
Har du navnet til vedkommende så finner du antagelig telefonnummer også.
Så kan du ringe. Kan hende det er en misforståelse, tull med E-post, sykehusopphold e.l.
Jeg ble "lurt" en stund tilbake av en som solgte kokkosnøtthuler. Jeg var ikke alene, det var sikkert 10 andre også. Beløpet var vel omtrent det samme som til deg.

Det er mulig han fikk litt vann over hodet og mistet litt oversikten. Det var noen som tok kontakt med de øverst i systemet på AF, men fikk kun en e-postadresse. Vedkommende ville ikke svare på mobilen heller.

Jeg tror ikke nødvendigvis folk gjør det med vilje, men det kan i alle fall være lurt å tørre å være ærlig og gjøre opp for seg i etterkant
Off
dete viste eg isje ska ver forsiktige nor det jelde sont
Guppy
Har andre folk blittt lurt her på AF, og kor stort beløp???

Fryktelig kjedelig dette! Det er jo ikke store beløpene, men det ødelegger jo helt den barnslige gleden ved å vente på å få spennende pakke i posten...

Har bare opplevd å bli lurt her inne en gang, da var det en som kontaktet meg for han ville bytte planter av meg, og når jeg glad og fornøyd sendte mine av gårde tok han seg ikke bryet med å sende tilbake. Etter at det kom frem at han hadde lurt mange andre og jeg satte hardt mot hardt fikk jeg etter et par måneder noen bitte små vissne kvaster i posten. Stusselige greier...

Man må vel bare regne med at det finnes en og annen kjiping over alt, også her inne dessverre. Det er jo alltid en liten sjanse å ta når man handler på denne måten, men min erfaring er at akvaforum stort sett er fullt av hygglige og ærlige mennesker. Å bli lurt en gang tenker jeg man må regne med, jeg velger de jeg kjøper av med omhu og velger å stole på at de er ærlige mennesker.

Men Guppy- jeg har litt flammemose til overs som du kan få, så om du sender meg en mail med adressen din kan jeg sende deg en kvast i morgen, så får du i alle fall mose!
Takker Turnips. Sender deg email..
Tilfeldig bekjentskap
© Ann.B. Øverli.
Reklame for plussmedlemskap