Vasstrondi :) (side 11)

Jeg liker scalaren din så godt! Innmari pen!
Er "de grønne" veldig aktive av seg?
Flere grønne

[External Image]

[External Image]

[External Image]
MarenB
Jeg liker scalaren din så godt! Innmari pen!:) Er "de grønne" veldig aktive av seg?


Synes du de ser aktive ut Maren?
Det er en grunn til at det ikke er så lett å få tatt bilde av de. Må bli speilreflekskamera neste tror jeg

Her er et hvor noen av de er i ro

[External Image]
Ett par reke-bilder.

[External Image]

[External Image]
Andre coryer

Bilde 1: Pantanalensis

[External Image]

Bilde 2: Leopardus

[External Image]

Bilde 3: 1 liten CW023 og to Aspidoras pauciradiatus

[External Image]
Kariann Heggnes
Reker som syns jo!!! :)


Jepp, disse blir nemlig ikke spist av scalarene. Er vel minst 150 stk i det karet, så du må komme å hilse på de
Slemme scalarer du har fått da.. hmm ikke bra.. Jepp må komme å hilse på rekene en dag.. (har forresten bestilt varene i dag)
Ikke aktive i det hele tatt:p
C. leopardus eller c102??
Hmmm... nå har jeg studert mine C.Leopardus. Synes ikke de ligner like mye på Leopardus, som C102. Må få tatt et skikkelig bilde av de så kanskje det er mulig å få identifisert de. Uff... jeg hater å ikke vite sikkert hva jeg har... *argh*
Blitt noen dager siden jeg har vært her nå. Jaja... ikke så mye nytt å melde.
Ved fôring av green laserne i dag oppdaget jeg at den ene av de må ha hatt et lite uhell. Den hadde en hvit flekk på siden av snuta. Bartene vare helt fine, så den må ha skrapet seg på noe. Hvertfall så var det bare å finne frem medisin så den blir fin igjen. Det så ikke ut til at det sjenerte den noe, for den bartet rundt etter mat sammen med de andre, full fart, så jeg er ikke spesielt bekymret for den. Som bildene tidligere i tråden viser så er de en skikkelig aktiv gjeng. Enten ligger de helt stille, eller så raser de rundt så rekene skvetter til alle kanter. Herlig!
Weitzmaniene mine lever i beste velgående takk og pris. Ser ut som kuren jeg tok i karet gjorde susen. Men det er jo bare to stykker. Selge de til noen som har flere regner jeg med. Men vil ha de litt til for å være på den sikre siden, samt at jeg ikke vil stresse de unødvendig pga av hva de har vært gjennom i det siste. Så de skal få kose seg en stund til her.

Er på jakt etter en medisin nå. Egentlig PraziPro, men tror ikke jeg tar sjansen på den siden den er ulovlig her Pokkers norske lover altså Men men... tenkte på Sera Tremazol isteden... får vel ta den med på neste matbestilling fra tyskland. Har jo noen VF i to av reolkarene som skulle hatt seg en kur. Om noen forresten har erfaring med kjøp av PraziPro er jeg takknemlig for innspill. Men frykter, med min flaks, at min bestilling vil bli stoppet i tollen
Da har jeg endelig fått registrert alle karene jeg har nå, og oppdatert bildene over oppsettet i de tre som allerede lå inne. Ting tar tid

Ellers er det mulig det snart kommer noen nye godbiter i hus snart... hehe... men vi får se
Flink du ,kommer aldri så langt jeg .
Flotte kar og flotte fisker ,er spent på hvilke nye fisker du får i hus
Hvis jeg er veeeeeeeeeldig veldig heldig blir det C.Orphnopterus og C.Teniente Dyrt med andre ord, men søren heller. Kommer disse, SKAL/MÅ jeg ha de!
Har du en link til disse fiskene
Har aldri hørt om disse før..
frosken
Har du en link til disse fiskene Har aldri hørt om disse før..


Sjekk på corydorasworld.com
Flotte fisker det
Regner med at det er CW016 du mener med C.Teniente ?
Sølvi Gullaksen
Flotte fisker det :) Regner med at det er CW016 du mener med C.Teniente ?


Jepp, CW016 er vel mest riktig enda
Den er jo bare helt nydelig ,så blir litt misunnelig på deg om du får tak i disse
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap