Vasstrondi :) (side 9)

Hehe... har nedtelling av dager nå
Det blir grønne skjønnheter på meg! 30 stk faktisk! De skal få kose seg helt alene i 240 litern. Endelig en større stim. Gleder meg villt til å se de stime sammen Håper de er like aktive som de oransje..
Snakk om å være heldig ,blir nok et flott skue det
I dag har alle innbyggerne i "Mallekaret" flyttet ut. Praktbotiaen har flyttet til Pantanalensisene, men s resten av gjengen er solgt. Tok sin tid å fange alle tetraene, men fikk de ut til slutt. Nå er dette karet gjort nesten klart til sine grønne innbyggere som kommer i slutten kommende uke Legger ved noen bilder av det nye oppsettet i karet de skal bo i. Må bare ha noen flere sverdplanter så er jeg fornøyd tror jeg

Ellers har dessverre en av de små, nye Weitzmaniene dødd Nå har jeg bare 4, som er altfor få etter min mening. MÅ få tak i flere av disse. Prøvde igjen å få tatt et bilde av de i dag, men det er jo umulig så aktive som de er! Det samme gjelder forsåvidt for både Leopardusene og CW023.

Kommende helg blir det også henting av et nytt kar, som jeg ikke har innbyggere til enda. Er jo ikke noen tvil om at det blir coryer, men hvilke? Hmmm.....
Legger ved noen bilder av de tre reolkarene også. Er overhodet ikke fornøyd med oppsettet i de. Men det går seg vel til etterhvert.. Har ikke helt fått system i plantene enda.
I første karet (toppen) bor Weitzmaniene (bilde 1). Andre karet (midten), der bor Acutusene (bilde 2). Og i tredje karet (bunn) bor Leopardusene (bilde 3).
Må bare terge deg litt Aiv ,fikk nemlig 11 stk. Weitzmani i hus i går
Fy meg he he ...

Sølvi Gullaksen
Må bare terge deg litt Aiv ,fikk nemlig 11 stk. Weitzmani i hus i går :) Fy meg he he ... ;)


Ja!! Det leste jeg på tråden din Sølvi. Men tar det ikke som terging gitt. Tenker heller positivt på det. Ser jo ut som jeg har god smak da siden du har kjøpt de du og Hehe..
Det er bra ,ser ut som vi liker mye de samme typen ja ,god smak vi


I dag har jeg fått tatt litt bilder av noen av coryene.

Bilde 1 er av CW023 (mini fra Sølvi )
Bilde 2 er av en voksen CW023
Bilde 3: to sultne Pantanalensis i fokus

Nå er det kun få dager igjen til det kommer 30 nye coryer
Skal bli en flott grønn verden.
Satte forrresten inn noen flere planter i 240 litern. Mulig det blir noen omrokkeringer der i morgen, men får se...

Noen meninger om hva som bør/kan endres?
Grønne, nydelige coryer
Da har jeg hentet 30 grønne coryer De er helt utrolig skjønne. Fyker rundt i karet, romsterer rundt. Skal forsøke å ta noen bilder av de i morgen.

Tusen takk Mona!
Jepp!

Må si jeg føler meg ganske heldig nå
Tror jeg så gjerne ,du har ganske mange flotte coryer etterhvert
Gratulerer
Håpr du legger ut bilder snart
Tusen takk Frosken

Lover at det kommer bilder snart.
Gratulerer så mye! Nå har du utrolig mange fine coryer! *ikke misunnelig i det hele tatt*
Håper på masse bilder etter hvert, for det må være et fantastisk skue!
Ser jammen ut som jeg endte opp med 31 grønne. En liten snik som kamuflerte seg godt da de skulle telles Jaja.. kan ikke klage på det da.

Fikk tatt noen få bilder av de i går. Nytt kamera å leke med så blir nok bedre etterhvert. Er jo sååå mange funksjoner..
Heldiggris!
Jeg tror de har det godt hos deg! Det er ikke lenge siden jeg selv kjøpte meg nytt kamera med sååå mane funksjoner på, men det står alltid på "auto":p
Blir spennende å følge med fremover! Hvor gamle var disse?
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap