Hva er dette?

Fant denne i 54 literen i dag. Dessverre død Hadde jeg ikke visst at det ikke går an så hadde jeg trodd det var yngel av rødneserekene mine? Den var så liten så vanskelig å få noe bedre bilde, kanskje 1,5 cm lang.
Vet ikke hva det kan være, men rødnese kan det nok ikke være. De formerer seg på den primitive måten, og reke yngelen må ha saltvann for å overleve.
Ojj, det var ikke lett å se hva det kan være for noe. Kjipt å ikke finne det ut da
Grusomt irriterende å ikka ha skikkelig kamera Men en ser i alle fall fasongen og det spisse hodet er jo veldig rart.
prøv kanskje å holde den i vann mens du tar bilde, kanskje "finner" etc syns litt bedre hvis det ikke er "limt" sammen med resten av kroppen og det er litt enklere å gjenkjenne
Kanskje det var en liten rødnesereke med i posen da du kjøpte dem...?
De rødnesene har jeg hatt i ett år ca, så da ville de nok vært fullvoksne nå
Kaiamor
prøv kanskje å holde den i vann mens du tar bilde, kanskje "finner" etc syns litt bedre hvis det ikke er "limt" sammen med resten av kroppen og det er litt enklere å gjenkjenne

For sent, den gikk i søpla i går kveld. Den var nok litt småspist på så du ville ikke sett noe mer om den lå i vann heller. Makrolinse hadde nok vært redningen....
kansje en død kirsebær reke?? har du kjøpt noen nye planter eller fisk? kansje den har kommet med på kjøpet??
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap