Forsvunnet kuhliiål

i går, før jeg la meg se jeg alle fire kuhliiene svømme rundt og kose seg. Men på morgenen i dag var et bare tre som svømte rundt. Jeg lette og lette men fant aldri den andre? hva skal jeg gjøre?? det var den største jeg hadde av dem, og de går sammen med guppt, molly og neontetra
Kuhlier kan finne på å grave seg ned i sanden. La det gå ett par dager før du erklærer den savnet.

Kuhlier er også carnivore. Så dersom en dør, så vil de andre spise den.


-Tim
Tim
Kuhlier kan finne på å grave seg ned i sanden. La det gå ett par dager før du erklærer den savnet. Kuhlier er også carnivore. Så dersom en dør, så vil de andre spise den. -Tim




takk for svar skal se om den dukker opp igjen
Selv mistet jeg 3 av 5. Uvisst av hvilken grunn. Alle 3 som døde var vanlige kuhli, mens de 2 overlevende er Svart Kuhli. Disse er meget aktive og farter rundt og spiser sande hele døgnet.

Fant kun rester av den ene. De to andre forsvant sporløst.


-Tim
Til tim
huff! hørtes ikke koselig ut

men min kuhlii kom tilbake i ettermiddag, men den hadde to "byller" på kroppen. han svømmer rart også
Mine fem khuliier forsvant alle sammen på ei uke
dukker bare opp nye hos meg=P
ålen kom tilbake. Lå under pumpa
Du kommer nok til å erfare at kuhliiene forsvinner flere ganger. De er noen mestere på å gjemme seg vekk. Vær også obs på at de lett kan hoppe ut av akvariet hvis det ikke er godt nok dekket.

Tilfeldig bekjentskap
© Knut Kjesbu
Reklame for plussmedlemskap