Metallpansermaller

Inaktiv bruker
jeg har planer om å kjøpe metallpansermaller, men problemet er at jeg tilsatte 1 halv t-skje med salt uten jod i akvariet mitt for 2 dager siden. å jeg har lest at pansermaller er følsomme for salt, hvor lenge bør jeg vente før jeg kjøper dem da? og jeg har også lest at dem ønsker lav ph og gh, men er det noen som helst mulighet til at jeg kan holde dem med sebrafisk, eller eventuelt noen gullfisk? hvordan bør vannet være da? håper på¨hjelp, jeg er nybegynner
Plussmedlem
Først vil jeg spørre om hvorfor du har vanlig salt i karet?
Som regel så er det lite fornuftig å ha vanlig bordsalt (NaCl) i et ferskvannskar.

Hvor lenge har du hatt akvariet?
Inaktiv bruker
fordi, jeg har lest mange steder at vanlig salt uten jod kan hjelpe mot mange sykdommer? jeg har hatt akvariet i 2 måneder, men saltet har vært oppi i 3 dager jeg skal kjøpe et nytt akvarium imorra, veit du om noen snarveier jeg kan ta for å "hoppe" over innkjøringen?
du kan få filtergugge fra en annen akvarist
gutt16
fordi, jeg har lest mange steder at vanlig salt uten jod kan hjelpe mot mange sykdommer? jeg har hatt akvariet i 2 måneder, men saltet har vært oppi i 3 dager:) jeg skal kjøpe et nytt akvarium imorra, veit du om noen snarveier jeg kan ta for å "hoppe" over innkjøringen?



Filterguffe fra et innkjørt filter.
Inaktiv bruker
jeg har et akvarium jeg har hatt i 2 måneder nå da, hvordan får jeg inn gugga til det nye filteret?
Er det ikke salt i filtergugga du har fra før da?
Inaktiv bruker
jeg brukte mindre enn en halv t-skje da
Tilfeldig bekjentskap
© Leif E. Johansen
Reklame for plussmedlemskap