Ny tråd

(Du kan ikke poste nye tråder i dette forumet) Hvorfor ikke?? Er snakk om forumet Akvarier, jeg har en fra før, hvordan sletter jeg den ??

Mvh Per
Det er ikke noe forum her som heter "Akvarier". Hva mente du egentlig?
Ønsker du å opprette en egen Personlig Akvarietråd, mener du?
Eller legge inn en profil på akvariet ditt?
Sorry personlige akvarietråder, da vi nå skal inn med ett litt større karr hadde jeg tenkt å lage en tråd om det

Mvh Per
Det er meningen å skrive om alt som skjer innen akvarieverdenen i tråden, og ikke ha en til hvert kar. Det du kan gjøre, er å be moderator om å slette den gamle tråden, eventuelt endre tittelen slik at det passer å skrive om det andre akvariet ditt i samme tråd. (For eksempel endre fra "stuas 450 liter" til "mine akvarier" eller noe)

Har du tenkt å lage en tråd om aquascaping og dekor av det nye karet kan du lage en tråd på design/aquascaping og vise med tekst og bilder fra tomt kar, til prosessen og til slutt ferdig kar.
Har tenkt å skrive om ALT om det nye karret, fra vi henter det til det er ferdig utpå våren en gang, så får bed Mod om å slette den gamle da jeg har "parra" den med en annen tråd om Abbor Takker og mase på Mod hehe

Mvh Per
blondviking
Sorry personlige akvarietråder, da vi nå skal inn med ett litt større karr hadde jeg tenkt å lage en tråd om det Mvh Per

Du roter sammen begrepene litt her, tror jeg.
Men du oppretter uansett BÅDE akvarieprofiler og personlig akvarietråd fra "DIN SIDE", altså din egen profilside der du har skrevet hvor gammel du er osv.

Det er der du kan starte din personlige akvarietråd, ved å trykke på linken et stykke nedenfor bildet av deg selv.
Skal du derimot opprette en akvarieprofil (ikke tråd, men profil) på et nytt kar, så velger du fra menyen med mørkegrønne knapper helt til venstre for profilen din. Der står det "registrer nytt akvarium" på en av de grønne knappene.

Her ser du profilsiden din med bildet. Jeg har lagt til en pil som peker på hvor du oppretter en personlig akvarietråd fra.

[External Image]
Mona *stoor klem* takker

Hilsen DD = DataDust hehe
Hvor ble det av din personlige akvarietråd, Per?
Jeg mener da at jeg postet en kommentar i den for ikke mange dager siden, men nu finner jeg den ikke.. hmmprff, jeg som er dårlig til å lete eller??
Sirra
Hvor ble det av din personlige akvarietråd, Per? Jeg mener da at jeg postet en kommentar i den for ikke mange dager siden, men nu finner jeg den ikke.. hmmprff, jeg som er dårlig til å lete eller??

Han har ingen personlig tråd, men du tenker kanskje på denne?
Ja, der den jammen, Lisbeth! Takk takk.
Menne.. er ikke dét en personlig akvarietråd da?? Står jo oppe der jo.
*klør meg i hodet*
Hmm, han har i alle fall ikke opprettet noen tråd fra sin profil hvis du går inn og ser der. Men når du går inn i profilen til andre kan du på venstre side klikke på "finn tråder jeg har startet" -der fant jeg den tråden jeg lenket til
Hmmmmmm var da fra profilen jeg starta den tråden ??

Mvh Per
Hvis du klikker deg inn i min profil feks så ser du under "Min offisielle akvarietråd" at det ligger en tråd som heter "Lisbeth sine småfisk"
Hos deg står det "ingen"

Det var en sånn tråd jeg trodde hun mente
var der jeg starta tråden 1125 liter. Opprett tråd/blogg, så hvorfor er ikke den der ??

Mvh Per
Hei, Per. Du har bl a startet en tråd på Akvaforum (Forside > Akvarieforum > Personlige akvarietråder >1125 liter) som er din personlige akvarietråd. Du finner den her.

Akvaforum er delt inn i 21 fora, og disse der delt inn i flere sub fora. Det største fora er fiske fora med 12 subfora.

I alle fora og sub fora, kan du starte så mange tråder som det er hensiktsmessig. Men som kjent er det ingen regel uten unntak og det er fora som heter " Personlig akvarietråder". Her kan du bare starte en tråd, dvs at hvert medlemmer kan bare ha en personlig akvarietråd på Akvaforum.no.

Skulle du finne ut at du skulle ønske deg en annen personlig akvarietråd, finnes i utgangspunktet ikke denne muligheten. Men det som kan gjøres er at du ber moderator om om flytte f eks din tråd som heter "1125 liter " fra fora "Personlige akvarietråder" til f eks fora som heter "Diverse". Da kan du starte en ny personlig tråd.
Nils
Takker for svar, kan dere/du legge 1125 liter tråden inn på profilen min ? Er jo denne jeg kommer til å bruke som personlig tråd fremover

Mvh Per
Tråden "1125 liter" er allerede og har hele tiden vært din personlige akvarietråd, Per.
ok, men hvorfor står den ikke på profilen min som min offisielle akvarirtråd ?? kunne tenkt meg den der, var jo der jeg starta den etter tips fra Mona o

Mvh Per
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap