På ukikk etter ekstra liten varmekolbe

Hei!

Har noen tips til en "ekstra liten" varmekolbe? Gjerne flat og firekantet. Trenger ikke være på mer en 10W da det er til nano karet på 25 liter. Maks 10 cm lang.
__________________
Arbeidstråden 450l: http://nettakvariet.no/forum/showthread.php?t=1101370
Denne kansje?

Det som er fint med Aquarium systems sine varmekolber er at de ikke er laget av glass og derfor er uknuselig, så slipper man å tenke på det

Ellers så kan du se på merkene her..
Hei!

Ja har lurt litt på den der. Eneste som hadde vært kjekt er at den slo seg av når den nådde 25 grader.
Jeg vet ikke sikkert, men tror Elite har en som er ganske liten på 25W og jeg har selv JEBO som passer til min 22Liter...
Et tips er Aquatic Nature sine 25 og 50w, de er små. Ikke justerbare men det er termostat i de som er stilt inn på 25grader.
Jeg har varmekolber på 25 W i mine 15 og 22 litere. Husker ikke merket på den ene, men de andre er Aquarworld, og er justerbare. De er ca 20-25 cm lange.
Takk for tips, skal sjekke dem ut, prøver å primært finne en som ikke er lenger en 10 cm, for da får jeg gjemt den i filteret
Inaktiv bruker
B. Amundsen
Et tips er Aquatic Nature sine 25 og 50w, de er små. Ikke justerbare men det er termostat i de som er stilt inn på 25grader.

Denne har jeg Angrer bittebittelitt i og med at man ikke kan stille inn gradene, så jeg har ikke mulighet til å sette igang "varmekur" e.l. Men den er veldig liten og handy, og holder seg på 25 grader
Det var jo liten og nett trådstarter spurte om, ikke varmekur

Men den er jo større enn 10cm.

Den er 15cm lang og 1,6cm i diameter
Inaktiv bruker
B. Amundsen
Det var jo liten og nett trådstarter spurte om, ikke varmekur ;) Men den er jo større enn 10cm. Den er 15cm lang og 1,6cm i diameter

Hehe, det vet jeg. Det eneste jeg prøvde på var å dele litt erfaring
Hehe, ikke noe problem å få den kortere, bare å bruke hammer

Er fortsatt på utkikk etter ei lita ei, en som hadde sett ei men han husket ikke merke og da er vi vell like langt...
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina
Reklame for plussmedlemskap