Fluval edge tråden - designer kar i nano størrelse (side 4)

Ble bare nevnt noe tidligere om en varmekolbe som bar mulig å legge i pumpen, men jeg vet ikke om noe spesielt uten en dekoransmodul som kan skjule pumpen, skal vel kunne se den på noen bilder i den linken jeg gav.

Kent_:
Fant også fort ut at det ikke var noe vits å ha på det lokket, men det er duringen av selve pumpa som irriterer med, men nå har jeg som sagt akvariet stående på skrivebordet mitt ikke langt fra sengen, så kan jo ha noe med det å gjøre.

Videre så fikk jeg også noen Røde Krystallreker i hus i går, har vel en 14 stk totalt nå tror jeg. De var dog ikke så kraftige i rødfargen som jeg hadde håpet på men mulig det kommer etterhvert.

Har tatt mye av filteret fra den andre rekeakvariet mitt over i dette nå så burde være mer enn nok innkjørt.
La også oppi en liten rot med litt Javamose for å få trivselen på rekene opp littegrann
Hei!

Lurer på om Hydor har ei varmekolbe som passer i filteret, skal se litt mer på det.
Jeg har karet mitt mellom to godstoler, sitter 20 cm unna, men det er ikke stort jeg hører av det...har du hørt fra andre at pumpa deres bråker også, kan jo være noe feil på din?
Jon: hullet ned i karet er ikke så lite, ikke noe problem å få ned sten, røtter eller hender der Vet at det er en spesial tilpasset håv på vei, samt noe annet småtteri som ferdige dekorasjon.
iDuddits.
Videre så fikk jeg også noen Røde Krystallreker i hus i går, har vel en 14 stk totalt nå tror jeg. De var dog ikke så kraftige i rødfargen som jeg hadde håpet på men mulig det kommer etterhvert.


Ja, det kommer fort

Jeg så når dem pakket ut noen röde krystallreker av pappeskene.
Det hadde mye mindre farge enn de rekene du har.
Jeg kjöpte noen reker og de fikk fort mer farge.
glem siste to bilder...det var fra feil akvarium.
Noen andre som har fått satt opp karene sine?

Kent
Dahls dyrerike selger også disse karene, de skulle få karene til uken. Karene blir å koste 100,- mindre enn på Dyrego.
Ja, har hatt mitt en stund nå og kan ikke annet en å anbefale dem.
Kent_
Ja, har hatt mitt en stund nå og kan ikke annet en å anbefale dem. :)


Vi fikk vårt i dag, gleder oss til å sette det opp
Eg er plantefrik så det blir nok ikke fluval egde på meg. Designmessigt er den fine men for et plante/rekekar så holder ikke lyset. Mista lysten
Min plante og mose vokser veldig fint. Ser at de som benytter karet til saltvann og derfor er avhengig av mye mer lys oppgraderer lyset.
Hvis du fokuserer på planter så er uansett ikke dette karet det man velger først, da størrelsen og ikke minst høyden setter begrensninger. Som med alle andre kar så må man velge innhold etter størrelse

Joanna & Pål, lykke til

Da er jeg også med på galskapen. En svart Edge er bestilt. Kommer til uken
sjekk også evnt ut gruppen fluval edge på facebook.
Et par bilder av rekene som koser seg i det nye "gresset"
Hvor får dere slike dyprøde knallfine kirsebærreker?! :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap