Rykande fersking, akvarietype m.m?

Hei!

Eg er rykande fersk innan akvarie, men har omsider bestemt meg for at NO skal det skje. Då er det mange ting som eg trenger hjelp til. Det fyrste er å få kjøpt inn riktig type akvarie. Eg har fått med meg at akvariet bør vere minimum 80liter. Men det finnast jo ein haug av ulike akvarietypar der ute. Så til ein totalt grønn akvarist, kva type akvarier og merker bør eg sjå på? Her gjelder det økonomiutgåvene, kan ikkje bruke så mykje pengar på dette enda (er jo fyrst ein prøvefase for å sjå om dette er noko for meg). Så eg trenger ikkje heftigste og beste, men vil likevel ha kvalitet til ein viss grad. Eg ser for meg akvarie på rundt 80-120liter. Har bestemt meg for å i fyrste omgang prøve meg på guppy, då dette skal vere ein bra nybegynnarfisk har eg forstått. Kva mengde fisk kan eg ha i 80-120liters akvarie? Og kva andre typar fisk/plantar osv. kan det vere greit å starte med?

Utolmodig som eg er så må eg også spørre om eg verkeleg må vente i 1mnd frå eg setter opp akvariet og startar det til eg kan putte fisk i det? Men det finnast vel ingen snarvegar der, kanskje.
Eg skal starte innkjøpene i dag med å kjøpe meg ei skikkeleg akvariebok. Skal også innom nokre dyrebutikkar her og sjå kva type akvarie dei har og kva prisar. Så er det vel berre å spare og kjøpe akvarie så fort som mogleg så eg får begynne nedtellinga til eg kan putte fisk oppi...huff, dette skal bli tøft for tolmodigheten.
Har dere gode råd og tips så kom med dei! Sikkert masse som eg ikkje verken har tenkt på eller veit noko om.
Du kan jo kjøpe brukt akvarie. Det er ofte litt billigere og ofte så er jo det i gjang allerede i tilleg, så slipper du vente 4 uker med fisken. Eller hvis du skal kjøpe nytt kan du jo få gugge av noen så bare vente halve tiden.(bare for å forsikre deg i at det ikke oppstår noe nitrit greier.)

Bare 1 tips.
du kan jo byne med å lese denne

så kan du lese denne

så kan du lese denne

Så kan jeg få ønske deg vekommen til Akvaforum og til en hærlig hobby og lykke til

Mvh Per
PS Lurer du på noe så spør
Du får kjøpt [URL=http://webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=2&produktid=1380&Navn=02. Juwel akvarie&HKatID=2]akvariesett[/URL] som er helt greie til ok pris.

Billigere akvariesett får du også, men jeg personlig syns det ikke er særlig pent med de lampene av plast

Litt større enn det du tenkte på men billig vil jeg si


Mvh Per
Tusen takk for gode tips og linkar. Må nok lese ei stund før eg får skaffa meg akvarie ser det ut til. Uendeleg mykje å lære! Var og leita etter gode bøker i kveld, men fant kun ei einaste på to bokhandlar. Men den ser ikkje så verst ut, då, sjølv om det var ei litt anna bok enn eg fyrst hadde tenkt meg. ("Norsk Akvarie og Hagedam leksikon")
Skal inn til sentrum i morgon og leite meir + sjekke biblioteket. Og så skal eg innom ein dyrebutikk og sjå på fiskar og sjekke kva akvarie dei har. *glede seg*
Ang. akvariet du linka til så såg det bra ut, ja, men litt langt unna å hente syns eg. Forøvrig hadde eg håpa på eit litt billegare også, sjølv om ein nok fekk mykje for pengane der.
guppy er en kjempefin startfisk..jeg begynte også med masse guppyer:=) ett tips er å bestemme deg for en fisk du vil ha først..
så kan du sette deg ned på fiskebasen her inne eller bøker å lete litt etter andre typer fisker som skal ha samme vannverdier, temperatur, mye/lite planter og fordele så du har fisk i bunn midt og topp
veit ikke hva du liker men personlig liker jeg at akvariet ser litt naturlig ut så jeg styrer unna "no fishing" skilt, dødningshoder med luft bobler i, pluss steiner i alle regnbuers farge! og bruker sand, røtter, og planter i stedet,
lag din egen personlige tråd (på din side) om oppbygginga av karet med bilder osv, det er kjempegøy når en får hyggelige kommentarer om det en gjør og det blir enda artigere å fortsette med hobbyen
lykke til
*fortsette å feste javabregner på rota mi*
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap