Hvorden lyddempe filter? fins det noen stillegående filtre?

??? har eit lite 22-literskar med en genial filterløsning som er rekesikker ikkje ter noe plass MEN som bråker noe sinnsykt, får ikkje ha det noe annet sted enn på rommet, der jeg sover. går det ann å lage en slags lydemper, smøre silicon rundt,? ett eller anna ellers så må jeg bare få eit nytt filter, kanskje eit hang-on filter, dei tar ikkje så mye plass og kan gjøres rekesikre, men bråker di???

takk for svar
Jeg brukte et hang-on filter som dette på et lite kar jeg hadde tidligere.
Det var vel omtrent helt stillegående. Det eneste jeg hørte var en myk sildrelyd av vannet

Har du et luftdrevent filter ville jeg byttet ut pumpa med en stillegående pumpe som denne fra eheim. Jeg kjøpte den nylig fordi jeg holdt på å bli smågal av lyden på den jeg har fra før.
Eheimpumpa var overraskende stillegående!
den hang-on pumpa så fristende ut lisbeth

men er det noen som har prøvd denne? bråker?
Eragon
den hang-on pumpa så fristende ut lisbeth:) men er det noen som har prøvd [URLBLOCK1]? bråker?


Den pumpa så ikke dum ut, spesielt siden den allerede er rekesikret. Ta kontakt med butikken og hør om den er stillegående. Han er visst veldig serviceminded han som driver den nettbutikken. Billig var den jo også

Jeg ble litt nyskjerrig på den pumpa selv så legg gjerne svaret ut her når du hører fra nettbutikken
jeg har bestilt hang-on filteret som du fåreslo jeg, fra tropefisk, hadde noe anna jeg skulle hatt derifra så fikk slått flere fluer i ein smekk
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap