Af på facebook (side 2)

biXen
Det tryggeste hvis man er litt internett paranoid er å dra ut pluggen og koble fra trådløse nett og sette opp blyvegger rundt huset :)


Hi.hi.. ustyrlig morsomt! "ler"
Sånn, da har jeg også meldt meg inn som medlem på af på facebook
Plussmedlem
Hva er "vitsen" med AF på Fjesboka?
Så vidt jeg kan se så går kommentarene der på ting som gjerne (helst?) passer på AF...
Bjarne
Vi bør klare [URLBLOCK1]!? ;)


Det nærmer seg 500
Bjarne
Det siger på....;)

Jeg ble 499
Jeg regner med moderator-teamet nå er fullt klar over at det eneste som blir å skje når facebook gruppa er opprettet, er at de som er utålmodige etter å få svar på sine spørsmål blir å poste der, og ikke her. Som nybegyner på akvarium og veteran på forum og chat vil jeg bare nevne dette.

Jeg skjønner godt at målet med fjesbok-sida er å trekke nye og mer folk hit, men om denne FB-siden ikke blir driftet fornuftig, vil faktisk det stikk motsatte skje.

Jeg kan bare ønske lykke til (og ja, jeg blir med i FB-gruppa også)
Er blitt medlem jeg også, men ønsker fortsatt at dette forumet skal være primær stedet for akvarie relaterte diskusjoner.
Da er 500 for lengst nådd!

....og ja, AF vil alltid være stedet for de beste akvaristiske diskusjoner m.m.

da var jeg også medlem men skal en poste noe eller ha spm. så blir det her inne, og ikke på facen
Jeg og ble med men jeg bruker facebook mye mindre enn AF da..
Går jeg glipp av mye nyttig akvariestoff hvis jeg lar være å melde meg inn i facebook-gruppa, siden det ivres så mye for å være med? Jeg synes jeg klarer meg lenge med AF!
evoT
Går jeg glipp av mye nyttig akvariestoff hvis jeg lar være å melde meg inn i facebook-gruppa, siden det ivres så mye for å være med? Jeg synes jeg klarer meg lenge med AF!


Du vil ikke gå glipp av noe viktig. Det er sikkert. Hvorfor melde seg inn i FB-gruppa? Se innlegg nr. 12 ovenfor.

Innlegg 12:
Bjarne
........Med en side på fb kan AF kanskje generere nye brukere inn hit. At vi også oppfordrer AF'ere til å melde seg inn i gruppen er jo også et signal til fb-akvarister at AF er et populært treffsted utenfor fb. :)


Takk Bjarne, jeg kunne jo lest hele tråden. Nå skjønner jeg tanken bak.
Af på facebook
Jeg synes forumet skal fortsette her.

Blir ikke med på Facebook.
vannmannen
Jeg synes forumet skal fortsette her. Blir ikke med på Facebook.


Det har da aldri vært snakk om at Facebook-gruppa skal erstatte AF! Hvordan i all verden går det ann å tolke det dit hen?

"...Facebook er et fantastisk nettsamfunn med over 300 mill. brukere. Alle verdens medier med respekt for seg selv og sitt publikum har tatt i bruk fb nettopp pga. antall mennesker som finnes der. Så også bitte lille AF her.

Med en side på fb kan AF kanskje generere nye brukere inn hit. At vi også oppfordrer AF'ere til å melde seg inn i gruppen er jo også et signal til fb-akvarister at AF er et populært treffsted utenfor fb
..."

Tilfeldig bekjentskap
© Kim Kasnes
Reklame for plussmedlemskap