Noen som vet om imazo legger ut listene sine hver uke på nettet for at alle skal kunne se den? ev hvor?

Som overskrifta sier, så lurer jeg på om det finnes ei nettside hvor imazo legger ut listene hver uke? Jeg er litt lei av hele tiden å ringe butikken hver uke og høre om de har fiskene jeg vil ha på lista!:p
Dette tviler jeg på at det er mange som gjør, for listene fra imazo er jo med priser...!
Nej det är bara vi som är kunder som får veckans lista och vet vad som finns just den veckan.
Noen som vet hvordan corydoras aneus "paraguay" på lista her ser ut?
Lene H
[URLBLOCK1]

Tror ikke det er den rette lista? Er det IMAZO sin?
Jeg skulle så gjerne ha visst om Betta Coccina er på den denne uka!!

Jeg vet at man kan lese listene uten å se noen pris da jeg har gjort det tidligere
den lista så meget ut som imazo sin på et eller annet tidspunkt.. bare uten prisene såklart..

imazo har lister på serveren sin men den må du nok være forhandler for å få bruke og bestille fra.

edit:

Betta coccina er per i dag i listen, ring din forhandler i morgen
Dette er nok rette lista, for varenumrene er identiske med Imazo sine.
obsidion
den lista så meget ut som imazo sin på et eller annet tidspunkt.. bare uten prisene såklart.. imazo har lister på serveren sin men den må du nok være forhandler for å få bruke og bestille fra. edit: Betta coccina er per i dag i listen, ring din forhandler i morgen ;)

Den var ikke på lista
den var i gårdagens og i dagens liste.. på nett.. mulig den ikke var på papirlistene som kommer hver uke.
eller så har personen oversett den i lista.. ligger nederst på betta delen

bare be de bestille: 023.0241 BETTA COCCINA
og håp den enda er der når de sender bestilling

de har over 25 stk inne nå..
eller kom til narvik så skal jeg bestille den for deg
Imazo liste
skulle likt å sett hva som er inne til en hver tid, så kunne man jo bare plukket det man ville ha, og bestillt på dyrebutikken..
credofish sine liter ligger ute.. finst det flere som har listene sine ute tro??
Plussmedlem
Hei, Evert Jor.

Vennligst legg merke til alderen på tråden. Det har ikke vært aktivitet i tråden siden 2010.

Jeg sletter den siste posten din da slike lister er for ferskvare å regne og vil ikke være relevant spesielt lenge.
Linken din er et mye bedre verktøy.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap