Kampfisk hann sammen med guppy?

Har hørt mye forskjellig om dette! Kan jeg ha en kampfisk hann sammen med 3 guppyer, 2 kuhli og en algespiser. Tenker jo da på guppyene og kampfisken. Har et 54 liters. Hvis ikke, hvilke andre sorter anbefaler dere? Noen som kan svare?
Vet ikke hva annet du tenker, men tror ikke jeg ville ha hatt de sammen i 54Liter. Enten så napper kampfisken eller så napper guppyene. Fisker er jo individer de også, så det kan sikkert gå, men jeg har ikke hørt at det er den beste sammensetninga da. Har ikke prøvd selv, så da er det kanskje bedre å høre fra andre som har/har hatt disse sammen...

Om du har et reservekar kan du jo prøve og ev skille de om det ikke går greit
Jeg har hatt kampfisk sammen med guppy - og det gikk supert!... den gangen... En annen gang gikk det ikke, og måtte gi fra meg kampfisken.
Det var jo kjempegreier når det gikk første gangen, men jeg vil ikke gamble på det igjen.
OKi,takk for svar! Tar ikke sjanse på å prøve på d da! Har et lite kar på 26 liter men der går d to teleskopslørhaler og d blir jo enda værre! ) Må finne ut hva jeg skal ha sammen med guppyene. Hmmmm. Ikke så stort utvalg her oppe! Spesielt når man ikke har så stort akvarium!
hvis du ser på dyrebytikker så isolerer de kamphannene og hunnene går la med andre fisk.. men ser du godt nok etter så kan du faktisk finne små hanner. som er veldig lik hunnene når de er mindre. de kan du ha la med andre fisker de er vant me og gå la med andre så de gjorde ej da.........

ps hviste ikke om det da ej kjøpte de. bare at de begynte og blåse seg opp får den andre hannen i akvariet:P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap