Tipse meg om et billig videokamera?

Jeg er så lei kvaliteten jeg får på videosnuttene mine, er klar for å kjøpe meg et bedre. Jeg har ikke lyst å bruke noe mer enn opp mot 2000,-
Kan jeg få noe særlig bra for den prisklassen?

Jeg trenger ikke så ekstremt bra kamera, men bedre kvalitet enn dette må det være:

<embed src="http://www.youtube.com/v/dqkcNUGub9E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>

<embed src="http://www.youtube.com/v/k-2AaD4StPc&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>

Ville være fint om dere kunne legge ut noen filmsnutter tatt av fisk med egne kameraer, så jeg kan se kvaliteten til sånt bruk
toshiba har et billig ett, helt grei kvalitet men JVC til 300 ekstra er nok å foretrekke... her finner du dem.

Har testet Toshibaen, men ikke i fbm akvariefilming. Det leverer mht vanlig filming.
Takk for tips! men er det ingen som kan vise meg noen snutter de har filmet av fisk med sitt kamera. Mitt kamera fungerer helt fint til vanlig filming av mennesker og dyr, men som dere ser ovenfor funker det ikke godt nok til små fisk i bevegelse.

Derfor vil jeg så gjerne se kvaliteten det faktisk blir av fisk før jeg kjøper

Nobody?
Hva med å se etter brukt kamera?
Trond Ferkingstad
Hva med å se etter brukt kamera?

Ja selvfølgelig, men jeg må ha et tips på hvilket kamera jeg skal se etter, selv om det evt er brukt.

Jeg kommer omtrent bare til å bruke det til filming av fisk, derfor er det viktig å vite om det er brukanes til akkurat det

Så visst noen har et dugelig kamera de selv bruker til å filme fisk med vil jeg gjerne se noen eksempler på det
Tror de fleste til rundt kr 2000 vil gjøre jobben. Her er eksempel på kvaliteten jeg fikk med mitt stillbildekamera Olympus Pen E-P1 i videofunksjon.

Sier seg vel selv at et dedikert videokamera vil gi bedre kvalitet. Samsung har mange godbiter som er sluppet nå i høst...
Den kvaliteten du viser er helt ypperlig for mitt bruk! Men hvis det er tatt med et fotoapparat vet jeg jo fortsatt ikke om et billig videokamera tar like bra kvalitet..Hehe

Jeg må ta meg en tur i butikken skjønner jeg, og høre om de kan vise meg noen testfilmer, eller om jeg kan levere tilbake hvis det ikke filmer bra nok på fisk

Rene videokamera har bedre kvalitet, men det spørs selvsagt hvor mye du er villig til å ligge i det og ikke minst. Er et stillbildekamera med videofunksjon bra nok for ditt bruk. Hvis den videokvaliteten jeg lastet opp er god nok så kjøp deg enten et avansert kompaktkamera som Olympus PEN (hvis du liker retro design) eller så går du for Panasonic DMC-TZ7 som tar latterlig gode stillbilder samt HD-video (720p). Er ikke uten grunn dette er en suveren testvinner.

Fordel med disse kameraene er at du har semi-speilrefleks uten å måtte drasse med deg et stort kamera samtidig som du har mer enn bra nok videofunksjon til de fleste privates bruk.

Her er en til videosnutt tatt med [URL=http://www.elprice.no/nye-produkter-ifra-import/olympus-pen-e-p1-14-42mm-soelv-n3592692&shopby=2;7]Olympus PEN[/URL]

Lars
Jeg er ikke hypp på å betale mer enn 2000 kr. Syns det er mer enn nok penger å spandere på å filme fisk ,)

Jeg var så smart å ta med meg sambo ut i dag for å se på videokamera, han har liksom litt peil og vi fant ut at vi kunne spleise. Sambo ramsa opp det ene etter det andre av funksjoner han ønsket på kameraet og da tok ekspeditøren oss glad bort til et par apparater til 8 og 9 tusen! Jeg ble helt svett og sa bare nei nei nei!

Jeg spleiser ikke på et så dyrt kamera for å filme fisk! haha, nei jeg må nok bare leite videre. Sett noen billige på nett, tror jeg bare bestiller ett, tester det og leverer tilbake innen de 30 dagene hvis det ikke er bra nok. Da får jeg i alle fall testet hva jeg får for 2000...
I dag for du mye videokamera for 2000 så å benytte seg av muligheten angrefrist gir deg så er det bare å finne en Samsung eller JVC på nettet, det er disse merkene som har best kvalitet til denne prisen.
Høres bra ut, skal se etter ett av de merkene
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap