Noen som veit noe om aquael uni filter 750?

Hei! : )

Som tittelen sier; er det noen som kjenner til dette filteret; Aquael UNI filter 750?

Skulle gjerne visst mer om det, eneste infoen på aquamanias sider var filterkapasitet på 750l/t - 14.2w, og det er jo litt sparsomt med info.

Hvor stort akvarium holder dette filteret til?
Vet ikke om dette er til noe hjelp: Jeg har et aquael uni filter 1000, og i bruksanvisningen til dette filteret er det en tabell som viser verdiene til de andre filtrene i serien.
Fabrikanten oppgir her at 750-filteret kan brukes i et akvarium på 200 til i underkant av 300 liter.
Dette tror jeg er å smøre litt tjukt på. Jeg bruker mitt kun som hjelpefilter i en 325 liter som er lite belastet, for å få litt mer sirkulasjon i vannet.
Takk for svar. : )

Jeg skal (om jeg kjøper det) bruke det i et 150 liters akvarium, så det bør vel kunne gå dersom produsenten sier 200-300 liter. Da ligger jeg jo endel under. Grunnen til at jeg lurer på filteret er at det er betraktelig billigere enn de andre jeg har sett på.
Omicron
Takk for svar. : ) Jeg skal (om jeg kjøper det) bruke det i et 150 liters akvarium, så det bør vel kunne gå dersom produsenten sier 200-300 liter. Da ligger jeg jo endel under. Grunnen til at jeg lurer på filteret er at det er betraktelig billigere enn de andre jeg har sett på.


Hei, kjøpte du den?

Jeg har AquaEL unifilter 750 UV i mitt 56l akvarium, fungerer fint det
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap