Hmm merkelig:p

ene fisken min virker som har luft i magen eller noe, svømmer helt fint osv, men når den slutter og svømme flyter den opp til overflaten? er en gullfisk aktig fisk. moem som vet hva jeg kan gjøre med d? den hadde sikkert satt pris på og slippe og slite seg ut på og svømme
Høres ut som at det er i svømmeblæra problemet ligger, har ikke peiling på det, men hadde selv en fisk som bare sank pga svømmeblæra..
problemet er att min bare flyter da. den svømmer helt fint, menden blir sliten og flyter til overflaten, slapper av litt og svømmer videre og blir sliten ijen osv
Hvis den har problemer med flyteblæra kan den enten synke eller flyte..
ah ok. hmm er d noe måte og lege dette på?
Søkte litt på google, men finner ikke mye svar.. Min døde dagen etter at jeg oppdaget problemet. Tror ikke det er stort å gjøre, men det kan jo hende at jeg tar feil.
det samme skjedde med gullfisken min i går, det virket som om den var full av luft og fløt bare opp hele tiden, men etter et vannskifte så var den helt frisk igjen.
så hvis du ikke har prøvd det allerede da, anbefaler jeg å ta et 50% vannbytte.
Har hørt
at du skal fore mend for som synker son dem ikke snper i seg luft nor dem spiser og så bute litvann.
vis det ikke verker så tar du fiske å stryker den på magen forsiktigt så komer det ut eter vert
har allerede tatt 50% vannbytte.

ja den svømmer og spiser i overflaten hele tiden, hmm kansje handle noe som synker
hmm. nå svømmer den fint både opp og ned, men tror den liker seg i overflaten, for den svømmer støtt opp for og flyte litt så svømmer den ned og leker med kammeraten sin. eneste jeg har gjort er vannbytte og senka tempraturen fra 26 - rett under 25. og mata den med grønnfor
Kanskje greit å vite hvilken art du har. Har du evt bilde om du ikke vet navnet med sikkerhet?
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap