Hva er best ?

kanskje feilplassert,men prøver.
Jeg har litt ler,og når jeg vasker det bort,kommer de tilbke ettre litt..
Så .. burde jeg ha 4-6 eplesnegler eller noen kinesiske algespisere ?
Hva funker best ??
Kinesiske algeetere er mye bedre enn eplesneglene.
SAE (Siamesisk algeeter) er bedre en kinesisk..
Grunn:
"Kjempeflink algespiser som liten, men litt kranglete som voksen."
"Kan som ungdom/voksen finne på å jage og suge seg fast i andre fisk, i verste fall med døden til følge for den uheldige fisken."

Men hva mener du med "Jeg har litt ler" ??
nå vet jeg ingenting om karet ditt, vannverdier og fisker men det er ikke alltid det beste å kjøpe fisk på grunnlag av å fjerne alger eller snegler. vær obs på vannverdier etc før du kjøper fisk
Linesh
SAE (Siamesisk algeeter) er bedre en kinesisk.. men hva mener du med "Jeg har litt ler" ??


men sae krever mye plass og er en veldig aktiv fisk!
Kinesisk krever mye mer enn sae.. :-P
Eplesnegler eller otto er det beste valget. Jeg ville tatt eplesneglene, siden ottoer er så skjøre.

Kinesisk algeeter krever over 300 liter stort akvarie og siamesisk algeeter 160 liter.
Linesh
SAE (Siamesisk algeeter) er bedre en kinesisk.. Grunn: [I]"Kjempeflink algespiser som liten, men litt kranglete som voksen."[/I] [I]"Kan som ungdom/voksen finne på å jage og suge seg fast i andre fisk, i verste fall med døden til følge for den uheldige fisken."[/I] Men hva mener du med "Jeg har litt ler" ??


Iom har hun spør hva som er best av eplesnegler og KAE, antar jeg at det skal være "Jeg har litt alger".

http://akvaforum.no/text.cfm?id=1693
Linesh
SAE (Siamesisk algeeter) er bedre en kinesisk.. Grunn: [I]"Kjempeflink algespiser som liten, men litt kranglete som voksen."[/I] [I]"Kan som ungdom/voksen finne på å jage og suge seg fast i andre fisk, i verste fall med døden til følge for den uheldige fisken."[/I] Men hva mener du med "Jeg har litt ler" ??

Jeg mener ALGER.
tastaturet er litt klikka...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap