Dobbeltposting av tråder

Har den siste tiden vært ufattelig mange dobbeltpostinger av tråder her på AF. Har selv fått noen dobbeltpostinger noen ganger. Dette er rett og slett fordi siden står å sender og sender og sender i det uendelige, uten at det skjer noe. Har funnet ut at teknikken som fungerer, er å trykke èn gang på "Post innlegg" når man legger ut ny tråd, vente noen sekunder, og så gå på selve forumet e.l., da poster man èn tråd. Siden går rett og slett ikke videre av seg selv, selv om tråden blir lagt ut. Dersom man trykker to ganger på "Post innlegg", kommer man videre, og har postet to tråder.

Er dette noe det er mulig å fikse? Har aldri hatt noe problem med svar i allerede startede tråder, kun ved oppstart av nye.

Flere som har samme problem, er dette grunnen til dobbeltpostingen? De fleste doble tråder er helt identiske, så jeg tviler på at mange gjør dette med vilje.
Plussmedlem
Stine Sofie
Flere som har samme problem, er dette grunnen til dobbeltpostingen?

Opplever at innlegg kan "henge" etter at man har trykket "Post innlegg", ja.
ja merker den henger litt ja, men jeg har ikke til vane å trykke flere ganger på knappen jeg. Men er jo bare å ha god tid så slipper man den dobbelpostinga og selv om det tar tid så blir den jo postet.
Jeg har ikke selv opplevd å få doble poster når jeg starter nye, men ser jo daglig at det kommer like poster. Hvis dette har med AF å gjøre bør det jo gjøres noe med. Jeg syns det er ganske irriterende med de doble postene og selv om moderator sletter den ene kan folk ha rukket å svare i begge. Da er det jo synd å slette den ene liksom..
Plussmedlem
Eg skal sjå på dette.
Holger Lockertsen
Eg skal sjå på dette.


Flott
Har samme opplevelsen som trådstarter. Bruker windows 7 og Opera 10. Alle fullt oppdatert og patchet.
Tilfeldig bekjentskap
© Aqva Terra Eco Tours, Felipe Cantera
Reklame for plussmedlemskap