Line's akvarietråd (side 2)

De 30 yngelene har blitt 5, tror jeg, det er iallefall så mange jeg har telt de siste dagene. De tok ikke til seg fôret, altså avskallede artemiaegg, og bare de sterkeste og største lever ennda, tror en eller to av dem er jenter, de utvikler seg iallefall mye saktere en resten. Legger ved et bilde av den største, han er diger i forhold til resten og har utviklet seg mye mer enn resten. De siste dagene har de begynt å spise masse artemiaegg og jeg er veldig fornøyd! De har store rosa mager etter jeg har fôret Det står bare bra til med Fru Kakadue også, å hun trenger ikke passe på de lenger sånn som før, nå gjør hun bare det hun vil!

[External Image]
Vises ikke så godt her kanskje, men han har fått en kjempestor halefinne!
:-(
Idag kan jeg bare telle tre yngel, iallefall så er det bare 3 som er frem å spiser. Kan hende det er noen som gjemmer seg, men jeg tviler.
De er 5 uker nå, burde jeg begynne å fôre med noe annet enn avskallede artemia egg? eller burde jeg ha gjort det for lenge siden kanskje? Men jaja, det var min første gang med yngel.. Får håpe det går bedre om jeg får flere. Legger ved et bilde av en nyklekt yngel, en 14 dager gammel yngel å et bilde av to yngel fra idag, 9. mars 2010.

nyklekt:
[External Image]
14 dager:
[External Image]
idag:
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap