Lisbeth sine labyrinter + litt til :) (side 35)

Så fine fisk med skuff Har de endret farge også i forbindelse med leken?

Hva er det hvite levendeforet på den filmen?
Anna U.
Så fine fisk med skuff:-) Har de endret farge også i forbindelse med leken? Hva er det hvite levendeforet på den filmen?


Nå ser jeg ikke så mye på fiskene i dette karet lengre, pga at det skal ut av huset og pga den stygge BGA, så har ikke lagt merke til fargeendring...
(må jo si at jeg nesten har lyst å gi fan i å selge kar og fisk når jeg ser dem holde på sånn som dette da...)

Levendeforet er store dafnier
Virkelig nydelig kombinasjon med sjokoladene og coryene på bunnen!

Ser at jeg selv har for mange ulike typer fisk i 180-literen min...
Helinor
Virkelig nydelig kombinasjon med sjokoladene og coryene på bunnen! Ser at jeg selv har for mange ulike typer fisk i 180-literen min...


Ja jeg ryddet i karet for en god stund siden sånn at det bare skal gå sjokolader og bunnfisk. Var en og så på karet og begynte å snakke om å sette inn en masse nye fisk. Fikk litt hikke for nå fungerer det jo så godt sånn som det er. Men jeg kan jo ikke nekte evt kjøper å sette inn flere fisk :p
Vidunderlig sjokolade-film... Er det ikke typisk at fisk begynner å yngle når du har tenkt å sende dem ut av huset?
Lisbeth
Filmet sjokoladene mine når de fikk levende dafnier i går


De var utrolig flotte Lisbeth, og litt av et "hakeparti" på noen av dem Jeg kikket litt på noen små gurami hos Aquamanias for en tid tilbake og fikk skikkelig lyst på dem, og denne filmen gjør meg ikke mindre lysten på gurami
Rita Revestrek
[QUOTE=Lisbeth] Jeg kikket litt på noen små gurami hos Aquamanias for en tid tilbake og fikk skikkelig lyst på dem, og denne filmen gjør meg ikke mindre lysten på gurami :)


De er virkelig flotte ja

Men har du dårlig med plass kan kanskje lakris være noe? Se på disse skjønnhetene, Parosphromenus spec. Sintang/sentang

Fy og flate så vakker fisk. Fikk filmet de to dominerende hannene mens de flashet mot hverandre. På ca 2:30 viser de virkelig sin blå farge!

Dette var rett etter at de fikk microorm. Jeg vet ikke om det er tilfeldig men de andre lakrisene- og sjokoladene bruker å bli helt på tuppa mot hverandre når det er mat på gang, og speseilt når det er levendefor (?)

Jeg har ikke sett disse lakrisene sloss, men ser den ene av dem har små rift i halen


sissimor
Vidunderlig sjokolade-film... Er det ikke typisk at fisk begynner å yngle når du har tenkt å sende dem ut av huset?


Ja ikke sant?! Men nå begynner jeg å lure på om jeg skal utsette salget til høsten igjen. De som har meldt sin interesse har trukket seg igjen. Jeg har noen kjøpere på fisk, men ikke alle, så da får jeg uansett ikke tømt karet. Sambo mener det ikke kommer til å bli gulvskifte i løpet av de første mnd i alle fall, så kanskje jeg skal gi karet en aller aller aller siste sjans. Men da må jeg prøve algemiddel igjen, jeg må bli kvitt den forferdelige BGA
Oi, så fantastisk vakre lakriser! Tror jeg ble sittende å måpe litt her
Anna U.
Oi, så fantastisk vakre lakriser! Tror jeg ble sittende å måpe litt her:-)


Ja ikke sant

Nå fikk jeg hjelp av Rita til å få lagt ut bildeframvisning av videosnuttene så da må jeg jo bare legge den ut en gang til

<embed src="http://www.youtube.com/v/As9Tv0vlDo0?fs=1&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="390"></embed>
flotte farger må jeg si. Nesten som å se på cilklider dette.
Hva er tipset til å få med bilde? hehe

Espen
Måtte se filmen på nytt. Veldig artig å se hvordan de danser rundt hverandre og bruker halen til "å snakke" ved å forandre den fra spiss til rund stadig. Synes du må prøve å drette disse, hunnene ser runde og fine ut Har du dem helt alene eller?
Black_Flys
Hva er tipset til å få med bilde? hehe


Her
Anna U.
Synes du må prøve å drette disse, hunnene ser runde og fine ut:-) Har du dem helt alene eller?


Ja dette er reint artskar. Er vel 4 par. Eller det går noen få kasat river reker der også.

Karet er innredet med tanke på at de skal ville leke og at evt yngel skal leve opp i karet. Har ingen planer om å ta ut et par og skille av egg eller noe. Det skal visstnok fungere å få noen yngel til å leve opp ved å la dem ordne seg selv
Og hunnene er feite og fine ja, sikkert klar til no sprell snart
Åh, for en fantastisk lakris-film! Må gjøre et nytt forsøk på å skaffe lakriser tror jeg

sissimor
Åh, for en fantastisk lakris-film! Må gjøre et nytt forsøk på å skaffe lakriser tror jeg ;)


Ja guri, må ikke gi opp det
For noen uker siden ble kuhliilandsbyen tømt og rensket tom for kloreker. ca 40 stk fant jeg i det lille karet! Ikke værst forøkning på 2 hunnreker og en hann.

Men jeg virkelig saumfarte hvert sandkorn, hver eneste krok for å være sikker på at jeg fikk ut alle rekene. Og jeg var så nøye at jeg faktisk var bombesikker på at jeg hadde fått ut alle. I går kveld... hva ser jeg kryper oppover hjørnefilteret?... ei litta kloreke på kanskje 1,5 cm. Aner ikke hvor liten den var for noen uker siden men tydeligvis liten nok til at den har klart å klemme seg inn et eller annet sted sånn at jeg ikke har funnet den. Sleipe lille jævel. Den skal UT, aner ikke hvordan, men den skal UT!
Stakkars deg, jeg får hetetokter bare ved tanken. De spretter så fryktelig. Lykke til!
Linda & Ove
Stakkars deg, jeg får hetetokter bare ved tanken. De [I]spretter[/I] så fryktelig. Lykke til!


Ja de spretter noe så vannvittig. Har ikke sett på maken!
Paludariumet. Ikke noen voldsom vekst akkurat, men det begynner å gro no småtteri ut av den veggen som går ned i vannet og holdes jevnt fuktig

<embed src="http://www.youtube.com/v/ITHHeBqehv8?fs=1&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="390"></embed>
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap