Amtra eikebarkekstrakt og steins eikebarkekstrakt, forskjellig kvalitet eller det samme?

Jeg ser at webzoo selger Steins eikebarkekstrakt ganske rimelig, men jeg bruker egentlig Amtras. Er det mye forksjell på disse? Er litt blakk for tida, så det var en mye hyggeligere pris på Steins i tillegg til at det er mer jeg skulle ha handlet på Webzoo...
Så, er det noe forskjell på disse bortsett fra merket?
Såvidt jeg har lest, er Steins Eikebarkekstrakt mere "utvannet", dvs du må ha mye høyere dose for å få samme effekt/ph. Det vil si at den kan vise seg å være ganske udrøy i bruk, og kanskje da prisen jevner seg ut litt, til syvende og sist?

Jeg har en ubrukt flaske Steins eikebark-ekstrakt. Jeg orker ikke bruke den for jeg gidder ikke måtte eksperimentere meg frem til riktig dose og lære meg effekten av den. Rutinene og doseringen med bruk av Amtra er så innarbeidet og går nesten i blinde
Så jeg gidder ikke bytte.

Jeg har nylig bestilt meg en 3 liters dunk med Amtra Eikebarkekstrakt fra tyske Underwater-World. Fant ut at literprisen da blir på mellom 120 og 130 kr.
Eikebarkeekstrakt
Dette med eikebarkeekstrakt er nytt for meg, jeg sliter litt med og få phen ned fra 7,5 til6,0-6,5
Har torv i en strømpe i filteret( sere super peat) og kjøpte i går mutaphi ph- fra prodac, men har ikke benyttet denne enda. karet er 100 liter, så vil ta det rolig og prøve noen dage med torv før jeg tilsetter ph-, men kansje eikebarkekstrakt er bedre enn ph- mtp dosering?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap