Telling av antall besøkende i personlig tråd?

Man kan se hvor mange unike brukere som har besøkt sin personlige tråd, men hadde det vært mulig å få telling på hvor mange ganger tråden er besøkt?

Det er flere forum som oppgir antall besøkende i tråder og annonser. Da kan man se hvor mange som har besøkt tråden siden sist man var innom. Ikke spesielt viktig funksjon, men jeg og sikkert flere andre kan ofte tro at man skribler, legger ut bilder osv i sin personlige tråd uten at noen ser det.

Jeg følger med på flere personlige tråder her inne, men det er sjelden jeg legger igjen noe spor. Da må jeg ha noe å kommentere liksom. Jeg syns det ville være fint om de jeg besøker kan se at, jo, i dag har det vært noen innom tråden!

Jeg syns jo selv det er veldig hyggelig om folk besøker min tråd (flere enn de 2-3 som legger igjen kommentarer hehe) Hadde jeg vært likegyldig til det hadde jeg vel heller holdt en akvariedagbok på word og lagt den i den private mappa på maskinen min
Går du inn på din side så står det der hvor mange besøkende du har hatt + at det står hvor mange innlegg tråden inneholder.
Ja jeg vet. På min side står det: 71 innlegg totalt
187 unike brukere har sett tråden


Altså 187 unike brukere har sett tråden. Det betyr at hvis du feks har besøkt tråden en gang blir du ikke telt igjen om du besøker den igjen og igjen.

Jeg vil se hvor mange ganger tråden er besøkt totalt, sånn at når jeg har lagt inn nye innlegg en dag kan jeg se om noen har vært innom etterpå
har tenkt på det samme lisbeth, men for min del da på annonsene.. siden jeg da ikke har noe egen tråd, men ja enig med deg lisbeth
Visninger
Burde ikke være noe problem.
Nettakvariet har f.eks antall visninger på hver tråd i tillegg til antall svar.
Plussmedlem
Antall visningar er i beste fall misvisande. T.d. er det ingen mulighet for å skilja mellom søkemotorar som indekserer sider og ekte folk.
Eg skjønar at det er moro for nokre å sjå, og skal setja på det på ønskelista, men det blir ikkje prioritert i første omgang.
Holger Lockertsen
Antall visningar er i beste fall misvisande. T.d. er det ingen mulighet for å skilja mellom søkemotorar som indekserer sider og ekte folk. Eg skjønar at det er moro for nokre å sjå, og skal setja på det på ønskelista, men det blir ikkje prioritert i første omgang.


Skjønte ikke helt det der med å skille mellom søkemotorer og ekte folk....

Mener du at når man søker inne på akvaforum, og blant annet for opp personlige tråder, så telles det som et besøk?

Slik fungerer det ikke på forum basert på www.diskusjonsforum.no

Plussmedlem
julnil
Mener du at når man søker inne på akvaforum, og blant annet for opp personlige tråder, så telles det som et besøk?

Nei. Eg snakkar om dei robotane til dei store søkemotorane som går rundt og indekserer sider slik at ein skal kunne søke i dei. T.d. Google, Yahoo og Bing.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap