Nn avatar?

Det er ikke mye jeg har å utsette på dette forumet. Jeg liker hele designet veldig godt og forumet er lett å finne fram i.

MEN: Vi som ikke har bilde på avataren, har nå plutselig fått bilde av en grå skygge i stedet for ingenting. En slags NN avatar, som er lik for hundrevis av medlemmer. Da synes jeg det var bedre med ikke noe bilde i det hele tatt.

Vær så snill, ta vekk bildet av den grå skyggen!
Kan du ikke bare bytte avataren din med en hvitbakgrunn om den plager deg?
enig med Birk der ja.

Det er helt usaklig og klage på noe som dette.
NN-Avatar
Forumet fornyes og forbedres hele tiden, og i det siste har det skjedd endel synlige (og usynlige?) forandringer, og jeg synes ressursene er satt inn der de gjør mest nytte. Fiskebasen f.eks har, fått et skikkelig løft. Kjempebra. Søkefunksjonen i forumet er på plass igjen. Kjempebra, og tusen takk, den har jeg virkelig savnet.

Jeg trodde det var ønskelig med tilbakemeldinger på både små og store forandringer, og denne nye felles forumavataren som er gitt alle medlemmer som ikke har sitt eget bilde, synes jeg altså ikke noe om, og vil ha lov til å gi uttrykk for det. Det er ikke ment som en klage.

Grunnen er at det samme anonyme bildet, med denne grå skyggen, dukker opp på mange innlegg etter hverandre i en tråd, og dermed blir det ikke like lett som før å skille de forskjellige medlemmene fra hverandre. Blikket faller nemlig først på bildet, og deretter på nick'et. Bare ta en titt på de nyeste trådene, det blir veldig mange grå bilder.

Det er ikke usaklig å mene noe om en slik fellesavatar, men det er temmelig usaklig av et annet medlem å komme med en syrlig bemerkning om at det jeg sier er en usaklig klage og dermed påstå at dette ikke er noe å bry seg med, og langt mindre skrive noe om.

Med tid og stunder kommer jeg også til å lage meg en egen avatar, men da må det bli noe litt mer fantasifullt enn et hvitt felt.
Det er kanskje det forumledelsen ønsker, at flest mulig av oss skal ha sin egen spesielle avatar?

Og igjen: Dette er et flott forum, og jeg er takknemlig for at jeg får bruke det.
Nå ja, er det en tilbakemelding å si "Vær så snill, ta vekk bildet av den grå skyggen!"? Hehe. Vel, skal ikke diskutere for å diskutere, måtte bare flire litt.

Jeg synes dette standardbildet er flott, jeg. Som du sier selv; blikket faller først på bildet, så på nicket. Når det ikke var noe bilde, la jeg heller ikke noe særlig merke til nicket. For meg er nesten alle medlemmer uten et unikt bilde eller sinatur "Ola Nordmann". Til og med i denne tråden måtte jeg scrolle opp for å se om det var samme person som hadde postet tråden og som skrev innlegg 4.

Jeg kjenner igjen forummedlemmer på hovedsaklig bildet (eller som nevnt signatur), ikke nicket. Det har jeg det egentlig fint med. Bilde eller ei, skiller du deg ikke ut er du Ola Nordmann i mine øyne. Skiller du deg ut, kan jeg nevne folk med navn.

I tillegg er det suverent for latsabber å klikke på bildet for å komme til personers profil, fremfor den lille linken som var før.
Birk L
Kan du ikke bare bytte avataren din med en hvitbakgrunn om den plager deg?


Enig!
Plussmedlem
Takk for tilbakemelding. Vi set pris på alle som engasjerer seg og har meiningar om AF. Endringa til å bruke eit standard avatarbilde på alle som ikkje har registrert avatar er gjennomtenkt og har med andre endringar i funksjonalitet på siten å gjera. Det vil ikkje bli endra tilbake.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap